GamePC €900

Status
Niet open voor verdere reacties.

LolliGothQueen

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2016
Berichten
13
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe GamePC van rond de €900 maar weet er zelf niets over dus zou ik graag jullie hulp willen.
Ik heb van een vriend gehoord over een site genaamd Logical Increments en hij heeft me gezegd dat je daar al samengestelde computers kon vinden en alleen de onderdelen moest kopen toch heb ik daar een paar vraagjes over.
- hoe weet ik zeker dat al de onderdelen zullen passen? Want de prijzen die daar staan zijn toch niet correct dus ik zal moeten bezuinigen en goedkopere delen van andere lijsten ( de great en Superb )moeten nemen maar ik ben toch bang dat het niet zal passen, het is tenslotte veel geld.
- Zijn die computers daar eigenlijk goed en zullen ze werken?

Ik heb op dit moment een laptop die al een paar jaar oud is.
Ik ben opzoek naar een GamePC die de volgende spelletjes kan spelen : League of Legends , World Of Warcraft Legion, Diablo , Sims 4 , Overwatch en Team Fortress 2.

Is het mogelijk om voor mij een Goede GamePC samen te stellen voor rond €900 ( +- €900 )
Alvast bedank,
-LolliGothQueen-

P.s als er nog vragen zijn zal ik ze zo vlug mogelijk proberen te beantwoorden.
 
Dat soort websites moet je naar mijn mening snel vergeten aangezien de prijzen in dollars zijn, het spul dus van buiten de EU komt en je bij invoer nog een leuke naheffing van de belastingdienst kunt verwachten betreffende invoerrechten, BTW en douane-afhandelingskosten.
Je kunt beter eens beginnen met hier te lezen...
 
om die spellen te spelen hoef je geen pc van 900 euro , het kan zelfs veel goedkoper.
Zo te horen wil je een pc die al samengesteld of wil je hem zelf in elkaar zetten ?
hebje nog windows enz nodig ?

en idd wat scrapheap zegt , bestel beter in nederland ( ook goed voor de garantie waar je in het buitenland problemen mee gaat krijgen mocht er iets kapot gaan enzo.)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan