Google recaptcha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt helemaal gelijk. Vooralsnog ben ik even gered hiermee. Ik ga nu rustig aan de gang met het script wat je in een eerdere reactie hebt geadviseerd.
 
Ik kom er echt niet uit.... ik zie scripts forms etc. maar ik kan er echt niet wijs uit worden welk script ik waar moet plaatsen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik nergens een uitleg tegen kom hoe dat moet.:shocked:
 
Een kwestie van copy/paste met het script waar ik heen verwees. Zorg wel dat het een .php bestand is.

Lukt het nog niet? Leg dan stap voor stap uit wat je hebt gedaan, en wat er gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Ja heb ik gedaan maar waar is het (html)formulier?
 
Ingebouwd?
Heb je het script nog niet uitgevoert dan?
 
Laatst bewerkt:
session_start(); // zorg ervoor dat session_start ALTIJD bovenaan ALLES van je pagina staat, anders werkt het niet!
Als ik dat doe zie ik alleen die tekst op mijn pagina. ik heb dat bestand opgeslagen als php geupload maar er verschijnt nergens een formulier????
 
Integraal copy/paste in een leeg .php bestand.
Werkt dat wel?
 
dat zal voor jou wel heel logisch klinken maar ik begrijp niet wat je bedoelt...
 
Gewoon dat script van phphulp van begin tot eind in een leeg .php bestand (contact.php bijvoorbeeld) plakken en deze naar je webhost uploaden. Pas wel je mailadres aan.
 
Bedankt, ik ga er morgen wel mee verder want ik wordt er chagrijnig van :(
 
Wat gebeurt er dan?
Op zich is het geen rocket-science om het werkend te krijgen.

Als je weet hoe uploaden moet, is het zo gepiept. ;)
 
Nog gelukt?
 
Om je de waarheid te zeggen niet. Ik ben dus maar verder gegaan met een third party en op zich is het resultaat bevredigend. http://www.vxd.nl/contact.html
Echter klopt wat je al aangaf dat je het niet echt zelf in de hand hebt en de mail alleen aankomt via een gmail account.
Het script wat ik gedownload had met ingebouwd html formulier krijg ik niet werkend. Gewoon geen idee waar ik wat moet zetten. :shocked:
 
We willen je graag helpen met dingen die niet lukken, maar houd je dan niet stil op de achtergrond, en vertel gewoon waar je op vast loopt en wat je geprobeerd hebt, en wat er gebeurt.

Dus.... voor de draad ermee ;)
Zo moeilijk zal de oplossing niet zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat heeft meer te maken met de drukke dagen nu dan onwil. Moest het wel even werkend hebben vandaar dat ik voor deze oplossing koos.
Ik dacht dat ik al aangaf waar ik vastliep.
Het PHP bestand pas ik aan met mijn emailadres etc.
Dan plaats ik het PHP bestand op de server in dezelfde map als mijn website.
Alleen blijft de plek waar het formulier moet komen leeg.
Of als ik die HTML op die plek kopieer staan de velden vol tekst.

Dus waar ik op vast loop is hoe komt het formulier op de juiste plek op de juiste pagina.
 
In een leeg document zou het moeten werken, en dat gebeurt niet?

Heb je een link naar het niet werkende contactformulier?
 
Dat is niet direct hoe het op phphulp staat. ;-)

Zet het script eerst eens in een leeg bestand wat contact.php heet. Dan weten we eerst of het werkt, en wat er anders verder aan moet gebeuren.
 
Ok, ik heb het hernoemd naar contact.php en op de server in dezelfde map gezet als de website.
Dan bleef de Contact.html pagina verder leeg. Als ik achter de url dan contact.php invul krijg ik het formuliertje te zien.
Ik heb nu het "form"gedeelte uit het php script geplakt waar het moet komen te staan op die pagina. Kijk zelf maar wat het doet: http://caravan.vxd.nl/contact.html
Overigens komt met dit formulier de email ook niet binnen dus zal ik het veranderen naar een Gmail adres.
Email inmiddels aangepast en dan komt de email vanaf contact.php wel aan.
 
Laatst bewerkt:
Of gewoon heel simpel met een iframe je contact.php embedden in je contact.html. Scheelt een hoop gedoe....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan