Google recaptcha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik verwijs met dat iframe toch naar het php script? En die secret site key moet dat nergens worden ingevuld dan?
 
Ja, alles hoort in het .php bestand. Die iframe staat los van het verhaal.
 
Ik ga ermee stoppen. Bedankt voor je hulp en adviezen maar ik kom er niet verder mee. Dat ligt aan mij denk ik maar of ik sla het niet goed op of weetikveelwat maar ik ben hier veel te lang mee bezig. Dan maar een third party formulier wat werkt.
Sorry voor de energie die het je gekost heeft maar ik heb hier geen geduld voor. :thumb:
 
Is het misschien niet zinvoller om anders eens de basis van PHP of HTML te leren? ;)
Met third-party zou ik geen vertrouwelijke data over laten sturen. Ik zou liever voor een eigen script gaan.
je kan kijken of die captcha echt nodig is? Want het werkt nu toch al prima? Waarom voor 90% downgraden?

Het klinkt nu meer als het gooien van de handdoek in de ring terwijl je al erg ver bent. Toch zonde van het werk?
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is zo maar op het moment ben ik het echt zat. Misschien dat ik het over een tijdje weer oppik maar ik kan er op het moment niet zoveel tijd aan besteden en geduld voor opbrengen.
 
Of gewoon rollbacken toen het prima werkte, en dat gebruiken. En in de tussentijd kan je de basis van HTML en PHP leren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan