iphone 7 of iphone 6s

Status
Niet open voor verdere reacties.

11niels12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2016
Berichten
2
Welke iphone zouden jullie momenteel kiezen als je voor een nieuwe iphone gaat
ik heb momenteel een samsung galaxy s5 neo
en mij lijkt de iphone 6s fijner omdat de iphone 7 minder vernieuwend is
vraag ik me af zal de iphone 6s nog lang snel en stabiel en goed blijven werken en ge'update worden
of kan je toch beter voor de iphone 7 gaan
of kan je beter nog wachten tot 2017 en dan in septbember ergens een iphone kopen
 
iphone

omdat de iphone 6s mij een betere telefoon lijkt we hebben zelf ook ipad 2 en die vind ik zelf ook fijner werken dan samsung galaxy s5 neo
 
okeoke, verder op je vraag. ik denk dat het best simpel is
Betaal je de mobiel zelf of doen je ouders/iemand anders dat voor je?
 
okeoke, verder op je vraag. ik denk dat het best simpel is
Betaal je de mobiel zelf of doen je ouders/iemand anders dat voor je?

Jeetje! Wat een vraag zeg...

Ik geef TS gelijk! De iPhone 7 is qua vernieuwing niet spectaculair t.o.v. de 6S. Een betere processor, camera, geheugen en een nieuwe kleur is eigenlijk het enige wat veranderd is. Houd er rekening mee dat je bij de iPhone 7 een Lightning koptelefoonaansluiting hebt. Dit i.v.m. de spatbestendigheid van de iPhone 7. Tuurlijk zal de iPhone 7 langer support krijgen van Apple dan de iPhone 6S. Maar zover zijn we nog lang niet.

Ik ben van mening dat de iPhone 6S een prima toestel is waar je voorlopig uitstekend mee vooruit kan.

Overigens, een regel geldt bij het kopen van een iPhone toestel. Vanaf juni wachten op het nieuwe model. We zitten nu in december. Dus wachten op het nieuwe model is niet nodig.

Succes met het maken van je keuze!


Jasper
 
Laatst bewerkt:
niks mis met die vraag jasper. ik bedoelde er eerder mee dat als je ouders het kunnen betalen, en het ook betalen. waarom zou je dan geen 7 nemen?
 
niks mis met die vraag jasper. ik bedoelde er eerder mee dat als je ouders het kunnen betalen, en het ook betalen. waarom zou je dan geen 7 nemen?

Die vraag is op dit moment absoluut niet ter zake doende. Als de keuze werkelijk zo eenvoudig was had TS hem hier eens niet gesteld. TS komt hier om technisch advies in te winnen over de verschillen tussen de iPhone 6S en de 7. Je bent hier tenslotte op een tech-forum.


Jasper
 
Welkom bij Helpmij.nl

:Dde 7 heeft een betere camera dan de 6s.
Ook is deze iets sneller, maar merk jij dat die voor het eerst een iphone koopt?
Ik ben van de 5 naar de 7 gegaan en dat was een wereld van verschil.
6 en 7 liggen verder dicht bij elkaar.
de 7 is iets lichter en dunner dan de 6 komt ook omdat er geen 3,5 mm aansluiting is voor een hoofdtelefoon.
De 7 is waterdicht, de 6 niet maar ja zeg nu zelf wie laat zijn phone in het water vallen.

Het enigste wat verschilt is de prijs.
Heb je de meerprijs over voor een 7 dan zou ik voor de 7 gaan.
 
Laatst bewerkt:
Als ik kon kiezen zou ik zeker voor een iPhone 7 gaan.
Hoewel deze duurder is heeft deze ook wel betere specificaties. Zelf bel ik nog steeds met een iPhone 6 alleen twijfel ook om over te stappen naar de iPhone 7.
Op internet lees ik geregeld dat de batterij zo snel leeg loopt van een iPhone 7 terwijl deze 1960 mAh accu capaciteit heeft t.o.v. iPhone 6 1810 mAh. Op internet zijn aardig wat artikelen met tips om de accuduur te bevorderen, bijvoorbeeld deze. Overigens is het verschil in accuduur wel nihil tussen de iPhone 6 en 7.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan