Asus VivoBook R753UA-TY169T

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Hoi allen.
Ik ben op zoek voor mijn zuster naar een laptop. Zij wil in ieder geval een 17 inch scherm. Wat mij betreft moet er een ssd schijf van 128gig inzitten en het liefst daarnaast nog een hdd schijf. 1 terrabite is leuk maar 500 gig is ook genoeg. 8 gig geheugen om ook in de toekomst genoeg te hebben.
Zij wil het gewone simpele werk er mee doen. Foto;s bewerken en opslaan. Internetten en wat gewone spelletjes.
Door haar slechte internet die ze op haar locatie ontvangt moet er wel een goede wifi in zitten.
En hoe zit dat met de videokaart. Pakt die zijn geheugen van het meegeleverde geheugen? En het liefst wel een windows10 model.
Ik kom een beetje op bovenstaand model --- https://www.laptopshop.nl/product-reviews/716237/asus-vivobook-r753ua-ty169t.html --- maar ik hoop van de kenners andere of betere opties te horen.
Wie wil er voor me meedenken?
Het bedrag waar we aan denken moet ongeveer 650€ zijn.
Gr. Dump.

P.s. Ik had deze MEDION AKOYA E6429 i5 in gedachten maar ze wil een groter scherm!
 
Laatst bewerkt:
Als ze die eis van 17 inch scherm laat vallen heb je hier een mooi ding aan.
Daarnaast heeft een iets kleiner scherm meerdere voordelen: lager gewicht, veelal betere accu-duur en iets steviger..\
De gelinkte Lenovo heeft bijv. een full-HD scherm...SSD en HDD, 8 Gb geheugen, Wifi ac, Bluetooth 4.1, kaartlezer en draaibaar scherm.
Voor het gegeven budget in 17 inch scherm, en gevraagde specs kom je al snel bij Acer uit....dat moet je net willen...
 
Rekening houdende met je verlanglijstje en het vooropgestelde budget is die ASUS VivoBook R753UA-TY169T momenteel de meest logische keuze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan