Samsung tab 3 start niet meer op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed dat je het niet uitbesteed hebt en fijn dat het is opgelost.
 
Inderdaad, maar begon toch wel warm te worden.
 
Dat heb ik vreemd genoeg ook met nieuwe lithium batterijen. Fabrikanten schrijven meestal dat je ze eerst lang aan de lader moet laten en dan zijn ze heel warm. Toch uitkijken daarmee. Je kan af en toe ruiken en probeer te controleren of het een originele is. Leg het maar op een koele (niet koude) plaats.

Lithium batterijen bestaan uit meerdere kleine cellen die niet allemaal gelijk gevuld kunnen worden, daarom lopen sommige op commando weer leeg. Dit systeem moet goed zijn en bovendien moet een lithium batterij beveiligd zijn tegen oververhitting en explosie. Merkloze of namaak batterijen hebben daar meestal geen goede elektronica voor. Je kan soms op het Internet vinden welke artikelen namaak zijn door op kleinigheden te letten. Zoekwoord daarbij is vaak "fake." Bij Bol zijn ze in de aanbieding voor 18,99. Ik zal er vandaag ook goed naar kijken.

Bij een telefoon of tablet die is aangepast om toegang te krijgen tot het systeem, de "root," zou de batterij indicator trouwens wel eens niet kunnen werken. Ik zou geen risico nemen mocht dat het geval zijn en dan de hack ongedaan maken of verder advies inwinnen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan