Photoshoppen van kerst foto`s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ben ik vast te perfectionistisch ;)

Het resultaat mag er best zijn, zo even in 2 uurtje.
Blij dat jullie als familie tevreden zijn!
 
Dat heeft niks met perfectionisme te maken (vertel me daar niks over, ik heb het woord uitgevonden ;) ) maar alles met wat gevraagd werd. En daar baseer je dan uiteraard de benodigde inspanning op. Als iemand mij vraagt om een plafonnetje te witten, kalk ik ook niet het laatste avondmaal op het plafond. ;).
 
Het heeft verder ook weinig te maken (helemaal niets) of je een (goede) fotograaf bent.
Er zijn zat mensen die fotoshoppen (met Gimp of met een ander prooggie) die geen fotograaf zijn of een hele slechte.
Dus dat gedeelte wat jij aanhaalde, is nergens op gebaseerd.

Ik wil al is het vrijwilligerswerk, het beste voor diegene doen. Ook al zou de vraag zijn om 2 hoofden in een foto te zetten, maar het hoeft niet zo heel erg netjes,....daar zou ik dus niet mee kunnen leven.
Dan zou ik het ondanks deze vraag, het uiterste doen om het zo mooi mogelijk te maken.

En als ik daar dan meer dan 2 uur voor nodig heb, maar misschien wel de uiterste limiet qua tijd kunnen behalen, dan doe ik dat.
En dat is, ja wel, het perfectionisme wat ik in mij heb.

Het geeft verder niets dat wij (weer eens) van mening verschillen, dat maakt het best leuk ;)
 
Ik ben dan dus wél fotograaf, en ik kan het wél in 2 uur en nog netjse ook. TS vraagt natuurlijk ook niet of het slecht kan.... bij mijn weten zat er geen enkele kwaliteitsnorm in de vraag. En ja, dan kan ik het dus én goed, én snel :). Lijkt mij dat de discussie hiermee wel gesloten kan worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan