Delen op tijdlijn van vrienden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe ik nu een bericht op mijn eigen Facebook pagina zo kan delen dat het ook op de tijdlijn van mijn Facebookvrienden staat.
Ik heb al verschillende opties geprobeerd maar het komt niet op de tijdlijn van vrienden. Alleen wel als ik het deel met de tijdlijn van 1 specifieke vriend maar dan zou ik die 1 voor 1 moeten doen.
Ik heb dus ene bericht op mijn Facebook pagina dat ik wil delen op de tijdlijn van al mijn Facebook vrienden zodat die dat dus zien.
Hoe moet ik het nu precies doen?
 
Hoi Robertusje,

Waarschijnlijk hebben je vrienden nu meerdere notificaties van je gezien op Facebook.
Elk bericht wat je 'normaal' deelt kunnen anderen zien.
Nu moet je wel opletten of je een bericht openbaar deelt of niet.
Openbaar delen betekent namelijk dat iedereen die dit wil zien kan zien (dus misschien ook wel ik).

Ik klik dan ook altijd eerst op: bericht schrijven ipv nu delen.
Onder je naam is dan ten zien of je het openbaar deelt of met vrienden etc etc.

Groetjes,
Femke
 
Ik had het gedeeld maar op bijv. de tijdlijn van mijn vrouw kwam het niet vandaar mijn vraag.
 
Het komt ook niet direct op haar tijdlijn te staan maar in haar nieuwsoverzicht.

Wat facebook in eerste instantie laat zien is een selectie van wat er allemaal gedeeld en gezegd word.
Je kunt ook de berichten tonen op basis van het tijdstip; https://nl-nl.facebook.com/help/www/218728138156311?helpref=platform_switcher&ref=platform_switcher

Maar dat is dan nog geen garantie dat je het zelf terug ziet wanneer je kijkt met je eigen account.

Nieuwsoverzichten van een 3e kun je zelf dus (helaas, naja ik weet niet in hoeverre dat helaas is) niet zien.

Groetjes,
Femke
 
O.k. bedankt ik zal het nog wel eens uitdokteren want snappen doe ik het niet echt.
Er stond een bericht in de krant dat had ik op mijn FB gezet en dat bericht daarna gedeeld maar dat komt niet op haar FB pagina.
Maar iemand anders had een bericht geplaatst bij mij en dat heb ik dan op mijn beurt weer gedeeld en dat komt er wel op bij haar dus dat vind ik raar en begrijp het niet.
Ik had ook een petitie getekend en gedeeld op FB en dat komt er ook op maar een bericht van mijzelf en gedeeld dat niet.
 
Zo werkt het ook niet....

Berichten die jij op je tijdlijn plaatst, komen alleen op jouw tijdlijn terecht.
Je vrienden en vriendinnen kunnen het dan delen, dan komt het ook op hun tijdlijn te staan.

Wil jij een bericht plaatsen op b.v. de tijdlijn van je vrouw, dan moet je naar haar profiel gaan en daar je bericht plaatsen
 
Dus je kan niet direct berichten van je eigen FB delen met vrienden, dan had ik het verkeerd begrepen..........jammer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan