CD-tje branden en afspelen in Denon CD-speler gaat fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senseye

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
96
Hey hoi iedereen,

Ik ben weer eens hopeloos, een vriend van me vroeg mij om wat nummers op een cdtje te gooien.. simpel taakje zou je zeggen, maar raar genoeg pakt zijn CD-speler (Denon DCD-F100) deze CD's niet! Dat vind ik erg vreemd want het zou wel moeten werken, heb ze gebrand in Windows Media Player als Audio-CD (zover ik weet moet het dan geschikt zijn om af te spelen in iedere CD-speler!)

Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

Stel gerust vragen,
Hoop hier tot een oplossing te komen! :cool:

Met vriendelijke groet,
Senseye
 
Dan zou jij alles goed gedaan hebben, maar helaas was / is het zo dat een aantal CD-spelers bijzonder kieskeurig is voor het soort schijfje. Als je nog een ander merk / type hebt liggen probeer het dan nog eens.
 
Als die speler het met andere gebrande schijfjes wel doet, brand deze dan opnieuw op een lagere snelheid. Max 4x.
Of deze disc is p.o. niet gefinaliseerd.
Anders net wat de andere al zegt, dat deze speler niet de gebrande schijfjes slikt.
De manual spreekt hier niet over.
 
Bedankt voor de snelle reacties!

Andere CD spelers pakken de schijfjes wel ja, ik ga eens proberen te branden op x4

Jullie horen van me
 
Heb het geprobeerd, op "Langzaam" gebrand maar geen succes.. heel apart. Wellicht iemand met een andere oplossing?
 
Laatste zin bericht 3, ic. "Als je nog een ander merk / type hebt liggen probeer het dan nog eens."
 
Gebrand als DAO (Disk At Once), dus zonder pauzes tussen nummers?
Gebrand met DVD brander en dan afspelen op een oude CD speler wil soms ook wel eens fout gaan (smalle laser van DVD).
Info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan