Gekke randen in mijn Microsoft Word-document

Status
Niet open voor verdere reacties.

MM87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2016
Berichten
2
Hoi,
Ik heb gekke paarse en zwarte randen rondom mijn Word document staan. Wie weet wat dit is en hoe ik het weg krijg?

Dank!
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    2,4 KB · Weergaven: 40
Je bedoelt dat het in 1 document zo is? Of in alle?
Indien in alle (incl. documenten die anderen hebben opgeslagen), dan zal het een weergave optie zijn.
Indien in alle (excl. documenten die anderen hebben opgeslagen) die je nieuw aanmaakt dan zal het wel in het standaard sjabloon zitten (normal.dotm) voor nieuwe documenten.

Als het in slechts 1 document zo is, dan kunnen we er niets over zeggen zonder het document te zien. Desnoods (als privacy etc. je belet om de tekst te tonen hier op het forum), dan open je het bestand, haal je de tekst weg, sla het document daarna meteen op onder een andere naam en upload dat zojuist opgeslagen (lege) kopie document in je volgende posting (via klikken op "Ga geavanceerd" en dan klikken op het paperclip icoontje, in de bovenste (menu-)balk van de 3 boven de bericht-editor, etc.)

Tijs.
 
Welkom op het Helpmij.nl forum,
Volgens mij zijn dat gewoon standaard randen dus kijk bij het menu Opmaak en kies Randen en arceringen. Kies: Geen.
 
Het is gelukt. De oplossing zat onder Design-Page Borders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan