Windows 10 Adobe Reader wil niet meer emailen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
350
Normaal wanneer je naar bestand --> verzenden als email gaat in Adobe Reader werkt dit, maar nu niet meer. Dit sinds de laatste maand ongeveer.
Zeer wss door een update maar ik zou het toch graag fixen.

En ja, het standaardprogramma voor te mailen is nog altijd Outlook.
 
Heb het net even getest, hier werkt het nog prima.
Je kunt natuurlijk (uitgebreid) naar de oorzaak gaan zoeken, maar ik vraag mij af of het niet sneller / handiger is om Adobe reader even te verwijderen (op de nette manier), daarna even Ccleaner de eventueel overgebleven loze registersleutels te laten opruimen, om daarna Adobe weer te downloaden. E.e.a. zal je nog geen 5 minuten kosten denk ik.
 
Heb het net even getest, hier werkt het nog prima.
Je kunt natuurlijk (uitgebreid) naar de oorzaak gaan zoeken, maar ik vraag mij af of het niet sneller / handiger is om Adobe reader even te verwijderen (op de nette manier), daarna even Ccleaner de eventueel overgebleven loze registersleutels te laten opruimen, om daarna Adobe weer te downloaden. E.e.a. zal je nog geen 5 minuten kosten denk ik.

Adobe Readerh eeft zelf een update uitgebracht die dit probleem verholp. Heb dus niet kunnen testen of dat uw instructies correct waren. Was een gekende bug bij Adobe, die nu opgelost is door Reader up te ddaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan