Adobe Premiere Elements 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frieshome

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2016
Berichten
46
Ik hoop dat ik hier terecht kan.
Ik werk met Adobe Première Elements 10. Ik heb het programma een tijd niet gebruikt. Nu geeft hij steeds aan :"Dit bestand wordt niet ondersteund of de vereiste codec is niet geïnstalleerd.
Gebruikt iemand dit programma en hoe kan ik dit oplossen. Welke codex is hiervoor nodig en waar vind ik die ? Heeft het iets met Windows 10 te maken ?

Het is heel erg dat ik net verder kan, en ik hoop dat iemand een advies kan geven

Henk
 
Het zou handig zijn dat je even vermeld of de upgrade naar Windows 10 heeft plaatsgevonden in de periode tussen laatste gebruik en nu.

Verder: Officieel wordt jouw versie onder Windows 10 niet als compatible aangegeven voor Windows 10, alleen Adobe Première Elements versies 13 en 14.
Het zou kunnen werken, maar dan zou ik in ieder geval de software opnieuw installeren, in Windows 7 compatibiliteitsmodus.
M.b.t. wat waar staat op de Adobe Première Elements 10 CD's: hier

Tijs.
 
Dag Tijs,
Ik was er al een beetje bang voor dat mijn programma aan vernieuwing toe was. Ik heb het al een hele tijd, en ook nog wel even gebruikt met Windows 10. Het gaf al eerder wat problemen. Het is het niet waard om uren lang met reparaties bezig te zijn, met de kans dat je iets kwijt raakt. Hoe dan ook, ik wil die problemen niet meer en ga een nieuwe bestellen. Bedankt voor het advies. Dat heeft mij geholpen om de beslissing te nemen
Henk
 
Beste mensen,
Ik heb inmiddels Adobe Première 15 gekocht en geïnstalleerd. Ik heb het gekocht bij Bol.com en dacht een DVD besteld te hebben. Nu kreeg ik alleen een serial nummer waarmee ik de Première 15 kon installeren. Dat werkt natuurlijk wel, maar ik had liever een DVD gehad. Het programma was heel erg veranderd t.o.v. Première 10. Geleidelijk aan lukt het wel hiermee te werken. Hij is vele malen sneller en het resultaat is ook goed.

Ik heb alleen één groot probleem. Hij herkent niet meer de oudere video's van Première 10. Daar kan ik dus niks meer mee. Is er iemand die ervaring heeft hoe je dat op kunt oplossen ?
De oorzaak kan zijn de omzetting naar Windows 10.

Bij voorbaat hartelijk dank.
Henk
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan