HTML Video player

Status
Niet open voor verdere reacties.

joost00719

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2017
Berichten
2
Hoi,

Ik host op mijn eigen pc een website (hobby), en ik heb er een aantal films op gezet die ik dan kan afspelen thuis of bij vrienden, helaas kan ik buiten mijn eigen netwerk niet door de film heen skippen, dus ik moet hem vanaf het begin kijken en kan dus niet halvewege beginnen met kijken, dit is best irritant als je al halvewege bent in een film maar nog niet hebt afgekeken.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt :)
 
Waarschijnlijk komt dat omdat het apparaat waar je op afspeelt de hele film moet downloaden, wat afhankelijk van de kwaliteit een behoorlijk bestand kan zijn. Thuis heb je dat bestand al, en hoeft het apparaat 'm alleen maar uit te lezen.
 
Natuurlijk ook afhankelijk van hoe je de file aanbied natuurlijk. Als je 'm via embedding en een HTML player aanbied kun je in principe gewoon doen wat je wil, zolang de file ook in de juiste encoding wordt aangeboden (meeste browsers hebben support voor h264)
 
Bedankt voor jullie reacties,
Ik heb hem op een webserver staan die ik zelf op mijn pc host, de file staat gewoon tussen <video> tags zoals te zien in deze screenshot hier onder (geen source, deze wordt erin gezet door javascript)
998680b95ad14ad69a94a8a7986900bc.png


Ik weet zelf niet hoe ik hem zou moeten embedden (of dat ik dat al gedaan heb) zoals Wampier voorstelde, maar ik ga even googelen.
Alvast bedankt jullie beide :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan