refresh en start pagina wijzigt maar geen virus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
Hallo allen.

Als 1e de beste wensen voor iedereen.

Mijn browser: google chrome Versie 55.0.2883.87 m (64-bit)
op windows 7 64 bit heeft problemen met refreshen.

* Mijn start pagina is van "symbaloo" (en daarop ingesteld) >> ook in de browser ingesteld en opgeslagen.
maar echter 9/10 keer start hij op google.nl ????????????

* de refresh functie doet compleet niets. Na 50x refreshen toont de pagina de zelfde inhoudt. door de browser gegevens te wissen en weer terug
te keren naar de website, veranderd hij wel na 1x refreshen.

ik snap niet waar het probleem zit, iemand wel?
google chrome verteld me, ik de instelling juist hebt opgegeven.
lijkt erop de cache blijft hangen???

p.s. virus, spyware e.d. zijn er niet, zelfs na een systeem herstel zelfde probleem. waarschijnlijk heb ik het idee door windows zelf.
 
Hallo. Zo maar een ingeving. Misschien heb je cookies geblokkeerd. Of uitloggen en opnieuw inloggen. Of Chrome als je favoriete startpagina laten opstarten/instellen
 
Laatst bewerkt:
Hallo. Zo maar een ingeving. Misschien heb je cookies geblokkeerd. Of uitloggen en opnieuw inloggen. Of Chrome als je favoriete startpagina laten opstarten/instellen

helaas geen van deze allen. :(
het gekke is, na een Windows installatie, nieuwste browser update is dit probleem zo.
lijkt erop probleem ligt bij microsoft ???

misschien een suggestie, kan het iets te maken hebben met het cache geheugen???
 
Laatst bewerkt:
Ik denk van niet. Maar proberen kun je het. Omdat het een nieuwe installatie is, zal het dat niet zijn vermoed ik. Log eens uit bij Symbaloo en dan weer in. Ik heb ook Symbaloo en geen enkel probleem
 
Ik denk van niet. Maar proberen kun je het. Omdat het een nieuwe installatie is, zal het dat niet zijn vermoed ik. Log eens uit bij Symbaloo en dan weer in. Ik heb ook Symbaloo en geen enkel probleem


nee helaas.... ook allemaal geprobeerd. probleem is ook keer op keer ik chrome er weer terug erop zet.
mijn laptop met windows 10 erop... heeft via symbaloo geen probleem, en refreshen op mijn account gaat wel goed.

ik geef de conclussie dus iets met mijn systeem te maken heeft.
beide instellingen nagekeken en staan exact gelijk.

wel geef ik nu even aan (schiet me te binnen) ik een adblocker erop hebt staan. zal hij de boosdoener zijn? (hmmm zal is testen...)
 
instelling standaard browser proberen te veranderen.
 
instelling standaard browser proberen te veranderen.

staat op standaard. ik moet ook chrome gebruiken omdat een bepaalde website alleen met die browser goed werkt.
mijn chrome instellingen:

chrome1.jpg
chrome2.jpg
 
Bepaalde website zou in alle browsers moeten werken. ?

Als je Symbaloo bedoeld, die werkt bij mij in alle browsers.
 
moeten

Als je Symbaloo bedoeld, die werkt bij mij in alle browsers.

Symbaloo werkt wel van zich zelf, maar in chrome ingesteld als start pagina keert hij keer op keer naar google.
Uit me instellingen blijkt ik hem netjes naar de symbaloo laat gaan, en niet nog eens naar google.

waar de browser het vandaan tovert weet ik niet, maar het blijkt een soort register vast te liggen.
b.t.w. cookies verwijdert :thumb:

vreemd he :(
 
Bij mij ziet het er zo uit. Rechts boven bij die drie puntjes klikken en dan naar instellingen. Al het andere verwijderen door op een kruisje te klikken. Succes.

Chrome.JPG

chrome1.JPG
 
Bij mij ziet het er zo uit. Rechts boven bij die drie puntjes klikken en dan naar instellingen. Al het andere verwijderen door op een kruisje te klikken. Succes.

Bekijk bijlage 289737

Bekijk bijlage 289739

heb ik ook. alleen geen naam in chrome.

maar.... ik roep misschien iets te vlug... kom net achter omdat ik wat moest updaten van me site hij ineens de volgende dingen doet sinds:

ik heb me "adblocker" uitgeschakeld en browser uit getest. (dit had geen resultaat) zie post: #5
maar.... nu zie ik hij vandaag keer op keer laadt naar symbaloo en de browser goed refresht.

conclussie: ik vermoed toch de adblocker iets tegen houdt, maar hoe of wat.... ik laadt de topic open voor iemand verklaringen toevallig heeft.
lijkt nu goed te gaan tot zoverre. :D

manamana bedankt voor mee denken :thumb:


geloof je toch niet.... net weer de browser met kuren, een update en hij doet niets. geen refresh mogelijk:(
Dacht ben er van af, maar helaas... waar zit het probleem toch van die browser :mad:
 
Laatst bewerkt:
Gadverpielekes. Dan zou ik er maar eens een scanner op los laten. Pak MBAM de free versie dan he.
 
Gadverpielekes. Dan zou ik er maar eens een scanner op los laten. Pak MBAM de free versie dan he.

ik ben een ver gevorderde ictér..... iets wat ik dus altijd doe als ik tegen dit soort dingen aanloopt.
soms zijn dingen niet eens te verklaren.

laat topic open voor andere lezers die dit erkennen.... we see! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan