Outlook 2016 & Verwijderde items naar de volgende map op de server verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ckamps

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
34
Weet iemand waar ik kan instellen waar ik de volgende optie "Verwijderde items naar de volgende map op de server verplaatsen" terug kan vinden in Outlook 2016?

In voorgaande versies van Outlook kon dat wel (zie screenshot)

screenshot.jpg
 
Klik linksboven op "Bestand", kies links onderin voor "Opties", kies dan links voor "E-mail", scroll naar het onderwerpje "Opschoning van gesprekken" en klik op de eerste regel ('opgeschoonde items gaan naar deze map') op het woord "Bladeren".

Is dat wat je bedoelt?
 
Laatst bewerkt:
Zojuist geprobeerd, maar als ik dan een bericht verwijder, dan komt hij niet in deze map terecht.
 
Ik heb een vermoeden hoe dat komt : misschien heb je wel meerdere accounts geconfigureerd in je Outlook? Het account dat actief is en waarin je bovenin links op bestand klikt, hoeft niet persé het account te zijn waar je aan het eind van de instructies hierboven een map voor selecteert. Check in dat venster (waar je een bestemmingsmap selecteert) WELK account het betreft. Dat vind je in datzelfde schermpje als waar je de doelmap selecteert en wel bovenin dat schermpje. Middels de schuifbalk kun je een ander account selecteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan