PC vind harde schijf map niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dudejandelzak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2015
Berichten
3
Goedeavond.

Ik heb vandaag mijn harde schijf aangesloten op een nintendo wii U om proberen meer gebruik te maken van geheugen.
Ik kom er wel een spel op zetten maar hij kon hem niet lezen. hij gaf de melding dat hij niet aangesloten was of dat hij te weinig stroom gaf.

Nu probeerde ik hem weer op mijn pc aan te sluiten maar hij opent de map niet.
Hij vind wel dat die is aangesloten en ook correct geeft die aan. maar als ik bij mijn computer kijk en waar normaal gesproken de map hoort te staan. vind ik de map hier niet tussen.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

het gaat om een seagate model: SRD0NF1

Met vriendelijke groet,
Martin Verboort
 
Deze schijf wordt gevoed via de usb-poort. Het is dus heel goed mogelijk dat de Wii niet voldoende stroom kan leveren om de schijf goed te laten werken.
Dat kun je oplossen door de schijf aan te sluiten d.m.v. een zgn. "aangedreven" usb-hub, dat is een hub met eigen stroomvoorziening.
Op die manier ben je niet afhankelijk van de stroom die de usb-poort van het doel-apparaat kan leveren.
Als je zo'n hub niet hebt kun je ook een usb y-kabel proberen, daarmee gebruik je beide usb-poorten van de Wii voor de stroomvoorziening, iets als dit: usb-2.0-y-kabel-0.3-meter.jpg
 
Oke. Is een handige tip. Maar geen antwoord op mijn vraag haha. Want ik kan mijn harde schijf nu niet gebruiken op de pc omdat die daar geen map opent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan