Word - Tabel - Rijhoogte - MS 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnWessels63

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2017
Berichten
1
Ik heb een vraag over rijhoogte in een tabel
in een tabel wil ik graag de rijhoogte veranderen.
ik heb 5 kolommen met 15 rijen in kolom een en 10 in kolom 2 etc. maar ik wil in iedere kolom de rijhoogte verschillend hebben.
maar dat wil niet lukken, ik heb van alles geprobeerd, alle rijen worden gelijk getrokken.
Word laat dit niet toe dat ik onafhankelijk per kolom de rijhoogte verander, in alle kolommen veranderd de rijhoogte.

Iemand een oplossing ?

Bedankt alvast.
 
Ik ben bang dat dat niet tot de mogelijkheden behoort. Zelfs meerdere tabellen op 1 pagina en / of importeren vanuit Excel, leidt niet tot het gewenste resultaat : de kolommen worden aan elkaar 'geplakt' en dientengevolge worden alle rijen tegelijk veranderd naar een andere hoogte als je wat aanpast.
 
Laatst bewerkt:
Er is uiteraard wel een oplossing, maar ik weet niet of je daar mee uit de voeten kan. Waarschijnlijk gebruik je die namelijk al. Cellen samenvoegen. Als je een tabel maakt van 2 kolommen en 20 rijen, kun je in de eerste kolom 3 cellen onder elkaar samenvoegen, daarna 2 en daarna 4 en zo verder. In de tweede kolom pak je dan 2 cellen, daarna 4 en daarna 2 etc. Dan heb je volgens mij het door jou gewenste effect. Met Regeleindes kun je dan je tekst netjes verdelen binnen die cellen.
 
Als iedereen eerdere antwoorden gaat herhalen, wordt dit een hele lange draad :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan