wordpress vragenlijst plugin die gegevens op site plaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.394
Hoi,
Ik zoek een plugin (of manier) die aan de hand van een vragenlijst (front of backend) gegevens op een pagina plaatst. Dus als op een vraag 1 het antwoord A wordt geantwoord komt tekst A te staan. Is op de vraag B geantwoord komt tekst B te staan.

Daarmee wordt de site dynamisch gevuld. Gebruiker moet geregistreerd zijn.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Thanks!
 
Hoi @Femke dank je voor het meedenken. Misschien kan ik daar wat mee maar ik zal nog uitleggen wat ik bedoel uitgebreider.

Ik moet voor een klant in WP (ik denk aan multi-site) 800 websites installeren.
Elke site mag er hetzelfde uitzien.
Elke site heeft 1 beheerder.
De beheerder van de specifieke site mag bij zijn site een paar dingen aanpassen zoals kleurtjes en logo.

En nu komt het ingewikkelde; de inhoud van elke site qua tekst en plaatjes staat vast maar bijvoorbeeld de voorpagina heeft keuze blokken tekst die afhankelijk van opties aan de back-end aangepast kunnen worden.
Een beheerder kiest bijvoorbeeld voor optie A en dan staat op de homepagina tekst die bij optie A hoort.

Misschien is ACF de oplossing die ik zoek. Daar ben ik al mee bezig om dat uit te zoeken.

Maar hopelijk leg ik het zo wat duidelijker uit.
 
Ja, ik begin het te begrijpen. Alleen jeetje, dat is best ingewikkeld.
Ik kan je hier verder niet mee helpen, sorry.

Wel veel succes en krijg je nog antwoord op je vraag op het WP forum. ;)
 
bedankt @Femke. Ja ben benieuwd of daar iemand zit die er oplossing op heeft.
 
Het laten maken van een plugin die doet wat je wilt lijkt me de enige oplossing.
 
Kun je toch nog eens wat meer uitleg geven? Wat maakt elk van die 800 sites uniek? Alleen de beheerder? Uit hoeveel teksten bestaan de mogelijke keuzes? Waarom mag de gebruiker/beheerder de tekst/plaatjes niet wijzigen?
En de belangrijkste vraag misschien wel: wat is de bedoeling hiervan of wat wil je hiermee bereiken?

Het lijken misschien veel of moeilijke vragen, maar ik probeer een duidelijk beeld te krijgen van wat de bedoeling is :).
 
Zoals al aangegeven. Plugin (laten) schrijven. Ik verwacht niet meteen dat iemand hier iets kant en klaar voor heeft liggen.

SEO technisch overigens een drama als op alle 800 sites exact dezelfde tekst gaat verschijnen.
 
@allen bedankt voor meedenken!

Tot nu toe denk ik dat ik het met ACF kan bereiken maar ben nog aan het testen.

De sites hoeven niet goed bij Google gevonden worden gelukkig :)

Het zijn eigenlijk papieren plannen die gedigitaliseerd moeten worden voor 800 vestigingen.
Het plan bestaat uit meerdere hoofdstukken dat op de site meerdere pagina's worden.
Elke vestiging heeft een beheerder die het digitale plan moet kunnen bewerken.
Elke vestiging heeft eenzelfde plan maar diverse gegevens zijn uniek per vestiging.
Mooiste is als de beheerder van het plan (de site) eerst een vragenlijst te zien krijgt die deze moet invullen en aan de hand daarvan worden de juiste gegevens op de site geplaatst. Simpel voorbeeld bijvoorbeeld het adres.

Hopelijk wat helderder zo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan