Geen map "VERZONDEN ITEMS" of "SENT ITEMS" voor 1 van mijn accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandesande

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2013
Berichten
32
Ik gebruik diverse accounts in outlook 2016.
Voor één van deze accounts krijg ik geen map "verzonden items"te zien. Heeft er iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Het is een IMAP account.
Dank bij voorbaat.
 
Dank je wel Alfred 2 voor de vlugge reactie. IK heb de pagina bekeken en gezien wat Outlook betreft. Mijn Outlook is echter in het Nederlands, en ik vind de volgende zaken niet terug : tools, querry enz... heeft er iemand misschien een nederlandse vertaling voor?
Alvast bedankt.
 
Natuurlijk. "Tools" is meestal het menu Extra.
Daar kiest u Imap. Dan komt er een dialoogvenster waar rechts boven de "Query" knop is en een Stop knop er onder. Query betekent opzoek opdracht.
Wanneer in het venster de gewenste mappen verschijnen dan kiest u Aanmelden bij de gewenste ("Subscribe") en klikt u op Ok.
 
Wederom bedankt Alfred 2
Maar..je hebt hier wel met een dummy te doen.
Ik zie in outlook 2016 nergens de map EXTRA staan, zodus kan ik niet verder
Kan je me misschien eventjes uitleggen waar ik EXTRA kan vinden?
Alvast bedankt.
 
Zit dat menu misschien onder de drie stipjes die in de rij links onderaan te zien zijn? Dit betekent Instellingen.

Ik weet niet zeker maar heb gelezen dat bij verbonden accounts de map Verzonden berichten alsnog niet te zien zal zijn in Outlook De tekst van de helpdesk staat hier onder. Is het account waar deze map ontbreekt toevallig het enige met Outlook verbonden account?

Thanks for keeping in touch and for providing the information. Upon further review with my Team, Sent items for connected account will not appear at this time. This is by design but will be in line for an upcoming feature. I hope you understand. :)

Er staat dat het weergeven van de map Verzonden berichten (bij met Outlook verbonden accounts) alsnog toegevoegd zal worden met nieuwe mogelijkheden en ze vragen om begrip.
 
Nee, maar het "in line" klinkt ook niet veelbelovend.
Meer zoals overeenkomstig het beleid wat zij maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan