ophcrack

Status
Niet open voor verdere reacties.

LVDA

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2016
Berichten
23
Gegroet, misschien zit ik op het verkeerd gedeelte.

Ik heb een probleem ,ik zend iemand een Exel document met een beveiliging om de werking uit te testen. Blad beveiliging met vrij bewerkbare cellen.

Hij ontvangt dit op een tablet.

Na enkele uren meld hij mij wat hij in de formules heeft veranderd, wat niet mijn bedoeling is.

Hij blijkt volgens ik kan zien op mijn computer dit document te bewerken met ophcrack ?

Mijn vraag hoe bescherm ik mijn document daar tegen.

Dank voor de antwoorden.
 
De enige oplossing is het kiezen van een wachtwoord van 15 karakters of langer of het gebruik van de strong password generator, want die weet Ophcrack niet te kraken.
Sytse
 
Hij blijkt volgens ik kan zien op mijn computer dit document te bewerken met ophcrack ?
Is op een tablet niet mogelijk.
Zou wel kunnen als hij een vba script heeft weten toe te passen om die beveiliging te omzeilen.
Als diegene dit doet heeft hij ook niet de beste bedoelingen met het bestand. Laat staan voor andere zaken.
 
Ga proberen meerdere inlichtingen te bekomen ,maar het paswoord heeft 18 karakters en het is op een tablet ken niet het merk maar pluis dit verder uit .
Tot later.
 
Simpel op te lossen op de goede ouderwetse manier. Gewoon afspreken dat hij dit niet doet, en anders is het geen geschikte tester voor je bestand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan