Nieuwe router en instellingen weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook dat nog even geprobeerd. Ik ben nu zolang bezig geweest, van alles geprobeerd maar het wordt 'm niet.

Je wordt in ieder geval heel erg bedankt voor je moeite. De belangrijkste camera kan ik vanuit externe locaties bekijken dus dat is in ieder geval gelukt. Ik ga sparen voor een expert om alles voor goed en in één keer te laten installeren.

M.vr.gr.

Peter
 
Hallo Tijs,

Ik kon het toch niet laten om verder te zoeken. Ben niet zo van het opgeven maar ik raak echt aan het eind. Wat ik nu wel duidelijk en helder heb is dat het ligt aan de instellingen van de ip cams.

Er zijn 3 cams en 3 poorten.
De buitencam voorzijde zit op poort 1330 en is zichtbaar vanaf het internet
De binnencam achterzijde op poort 1331 en is niet zichtbaar vanaf het internet
En de babykamer cam zit op poort 1332 en is ook niet zichtbaar vanaf het internet

Ik heb daarna één van de andere cams op die zogenaamde 'open poort gezet maar toen was ineens de andere poort waar de zogenaamde 'buitencam zat aangesloten zichtbaar.

Met andere woorden, het zit dus in de camera. Heb inmiddels van alles geprobeerd om in de instellingen van de 3 camera's te kijken maar ze hebben allen verschillende interfaces en ik kan geen verschillende settings vinden.

Wilde je dit toch nog even laten weten omdat je aardig bezig bent geweest voor mij. Daarvoor alsnog heel erg bedankt.

Peter
 
Eindelijk gevonden

Hallo Tijs,

Ik heb goed nieuws. Ik weet nu hoe het moet. Nadat ik de router een hard reset heb gegeven en de camera's een nieuw ip adres heb toegekend via een nieuw programma (IP Camera SearchPro Tool) wat ik gedownload had, De apps nieuw aangemaakt heb in "Audio/Video" met de naam van de cams zelf, is het uiteindelijk allemaal goedgekomen.

Ik wil je echt heel erg graag bedanken voor jou aandeel.

Groetjes,

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan