OpenCart export naar WooCommerce webshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.385
Hoi,
Een nieuw te bouwen WooCommerce webshop moeten de producten (1800) van de huidige OpenCart site in komen te staan.
Hoe kan ik dat beste aanpakken? Ik zag een Cart2Cart plugin, kent iemand deze en werkt die goed? Ik lees wisselende ervaringen erover.

Thanks! :thumb:
 
Cart2cart werkte voor een ZenCart naar PrestaShop migratie. Inclusief gebruikerswachtwoorden.
 
@RogerS dat is al goed om te lezen. Moest je nog voor een export bij ZenCart zorgen? Had je voor Cart2Cart een uitbreiding voor PrestaShop gekocht?
 
Ik heb met Cart2Cart gesproken en het loopt via FTP en hun server dus geen plugins nodig. Ideaal.
Kosten 1800 producten 100 USD.

Fijn, weer probleem getackled en zal de vraag op opgelost zetten.
 
Hoi Damnsharp,

Het is niet mogelijk om alles 100% over te zetten. Bijvoorbeeld uitgebreid voorraadbeheer van Presta wordt neit goed overgezet. OpenCart zal ook z'n eigen features hebben die niet in WooCommerce zitten. Meerdere winkels in WooCommerce wordt afgeraden. Er blijven altijd verschillen in mogelijkheden tussen de diverse webshops. Vooraf is belangrijk deze verschillen op te zoeken. Tja, achteraf is er altijd handmatig werk als je de webshop gaat migreren.

Suc6 met de migratie. Have fun.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt @bron voor je reactie. :thumb: Goede tips, ik zal goed de verschillen bekijken tussen de producten en eigenschappen bij OpenCart en WooCommerce voordat de migratie plaatsvind.

Wat bedoel je met "Meerdere winkels in WooCommerce wordt afgeraden.", dat was ik niet van plan.
 
"Meerdere winkels in WooCommerce wordt afgeraden.", dat was ik niet van plan.
Als in de bestaande cart Multi-Store wordt gebruikt (bijvoorbeeld winkelfilialen) dan kan je beter niet naar WooCommerce gaan. Dat is vragen om problemen. Maar hier is dit niet het geval.

Mogelijk is een andere payment- of shipping provider nodig omdat er bij WooCommerce minder gateways zijn dan bij Magento, Prestashop, OpenCart.

Suc6 met de leuke opdracht.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan