• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel file start opnieuw op na afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfa911

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2013
Berichten
134
Ik heb een excel file waar een tijdnotatie zichtbaar is en elke minuut wordt ge-update.
Ook wordt deze file ieder minuut opgeslagen, zodat andere gebruikers op het netwerk de laatste aangepaste versie kunnen inzien.
Als deze file door de eerste gebruiker wordt afgesloten en er staan nog andere excel files open dan start deze file weer automatisch op en dat is niet gewenst. Als alleen deze file open staat en wordt afgesloten start hij niet automatisch op.
Kan iemand naar de VBA-codes kijken wat hier fout gaat. File bestaat uit verschillende tabbladen. deze zijn verwijderd, alleen de tabbladen waar vba achter zit zijn nog aanwezig.

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • vba.xlsm
    35,9 KB · Weergaven: 37
Je zou je copy-bestand moeten opslaan als xlsx ipv xlsm, zo wordt de macro niet meegenomen.
PHP:
ActiveWorkbook.Save 
zou 
ActiveWorkbook.SaveAs ....... , filetype:= 51
Ben niet zeker van de code.

Er gaat wel iemand u de code aan de hand doen om dit tot een goed einde te brengen.
 
Laatst bewerkt:
De ontime procedure wordt blijkbaar niet gecanceled.
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Wil iemand even naar de VBA code kijken?

Alvast bedankt
 
Graag wil ik mijn probleem nog een keer onder de aandacht brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan