View in Google Analytics blijft leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 aug 2014
Berichten
1.158
Blijkbaar doe ik iets triviaals fout. Ik heb in GA een view ingesteld met een aantal filters: Eigen IP adres en een hele rits referrals. Allemaal geexclude.
Het view zonder filters toont alles, maar ik wilde al die commerciële referrals er uit filteren. Deze view toont echter totaal geen data (There is no data for this view.)
Kan iemand mij uit de droom helpen. Wat doe ik fout ;)
Filters.jpg
 
Dank je manamana maar de instellingen voor die view staan er al een paar weken. In feite die referrals al meer dan een jaar. Ik had alleen niet in de gaten dat het niet werkte. Ik gebruik GA al jaren maar alleen zonder allerlei aanpassingen. Dus zeg maar even "alles default"
Special rapporten begin ik niet aan, die zijn voor mij ook niet interessant want mijn site is niet commercieel. Alleen die hinderlijke referrals wilde ik niet meer mee tellen. Zo veel bezoekers trekt mijn site niet en die referrals vertekenen dan ook al snel het beeld van de bezoekersaantallen.
Ik vond wel wat uitleg over "views" maar dat was ook allemaal rechttoerechtaan (https://support.google.com/analytics/answer/1033162?hl=nl). Die hielp mij niet de fout te vinden.
 
Het is inderdaad een aparte materie. En ik dacht met die link dat je wel het een en ander kon vinden. ik heb me ook niet toegelegd op deze zaken en weet er te weinig vanaf. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan