• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Extractie regels naar ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansm

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2014
Berichten
421
Hallo,
De code gebruikt in onderstaande tabel is gemaakt door Wher en HSV. Misschien kan deze aangepast worden voor het volgende. De code is voor mij te ingewikkeld om dit zelf te doen.

Tabblad “Personen” bestaat uit gegevens van personen die wel/geen partner hebben. Sommige personen zijn meerdere keren gehuwd geweest en worden evenzo vaak in de tabel genoemd onder hetzelfde Intern_nr. Ik zou graag de gegevens van de personen die meer dan 1 partner hebben gehad in tabblad “+Huwelijken” willen hebben. Dan gaat het om de hele regel uit “Personen”. Dus persoon met 2 huwelijken 2 regels, persoon met 3 huwelijken 3 regels (ik heb in mijn bestand (ca 8000 personen) 2 personen die 5 huwelijken hebben gehad, pfffffff).
Opmerking: personen met een partner worden 2x genoemd, 1x zonder huw-datum en 1x met. Is dit voor iemand een uitdaging?


Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • HSV2_Gr100.xlsb
    63,9 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan