• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Monitoren behandeltrajecten

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk123456

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2015
Berichten
78
Hallo,

Ik heb een bestand waarin allemaal regels staan met behandelingen die zijn uitgevoerd bij verschillende personen.
Een regel bevat de datum, besteede tijd en de unieke code van een persoon.

Een persoon kan meerdere behandeltrajecten volgen per jaar.
Op een invulblad kan ik de persoonsgegevens invullen waarna er vervolgens wordt weergeven hoeveel uren er besteedt zijn per behandeltraject.
Ieder behandeltraject geef ik hierbij een eigen regel, een persoon kan dus op het invulblad op meerdere regels voorkomen.

Uit het voorbeeld kan je zien hoe de regels eruit zien en op welke wijze ik het rapport wil vormgeven.
Wanneer ik dus na het eerste behandeltraject een einddatum invul zou ik graag willen dat bij het volgende behandeltraject van dezelfde persoon alleen de uren worden gepakt na de einddatum van het behandeltraject ervoor.
De einddatum van het ene behandeltraject geldt dus als begin datum van het volgende traject.
Er kunnen ook meer dan twee behandeltrajecten zijn per jaar.

Bekijk bijlage Voorbeeld behandeltraject.xlsx

Iemand een idee hoe ik dit kan realiseren?

Bedankt voor het meedenken.
 
Heb toch nog een toevoeging nodig eigenlijk.

Wanneer ik de einddatum nog niet weet van een traject zou ik graag willen dat de uren gepakt worden van het open behandeltraject.
dus als ik vervolgens in cel A6 weer 25 invoer en de einddatum niet invoer zou ik graag willen dat de uren t/m de gegevens bekend zijn uit het tabblad data worden ingevoerd.

Kan dat ook?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan