thuisgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hieronder een linkje voor windows 7. Heb je nog een apparaat met 7 erop. Misschien kan het nog niet helemaal goed gaan met windows 10, al kan ik me dat niet voorstellen. :( Voorbeeldje

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/oleeview?refnr=0103228&ctn=HMP5000/F7&dct=QAC&scy=nl&slg=nld
helaas zonder resultaat hij blijf de standaard mappen zien muziek video afbeeldingen en afspeellijsten
Wat gek is ik heb tijdens de optie wat wil je delen de optie afbeeldingen uitgezet en hij laat ze toch gewoon zien die zelfde geval ook op windows 10 pc
 
Eerst en vooral moet je kijken naar je ethernet connectie (welk figuurtje) bankje (public geen share mogelijk)huisje(thuis delen lukt)bedrijfje(meer mogelijkheden)
vervolgens kan je eens cmd.exe typen(in menu) enter vervolgens commando ping naar ip doen.

nu kan je ook in verkenner gaan en rechts klikken geavandceert delen en dan rechten public toevoegen.

normaal zou je die ook onderaan moeten zien op microsoft netwerken.(je kan ook netwerk kort naar home zetten ipv thuisnetwerk)

ik hoop dat je hierdoor verder bent gekomen
(denk er aan dat je router ook info als geconnecteert kan tonen omdat sommige nas(sen) moeten aangezet worden voor die bereikbaar is zie emtec )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan