thuisgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan05

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2016
Berichten
58
Beste,

Ik heb een thuisgroep aangemaakt (voor test een pc windows 10) deze kan ik ook op mijn Philips smart tv zien zijn tot zover prima
maar nu wil ik een extra map delen (download) nu heb ik de map al gedeeld via de optie delen thuisgroepen. (deze is via netwerk thuisgroep gewoon te zien)
alleen de extra map word niet weergegeven op de tv (heb het met meerdere mappen geprobeerd geen enkel resultaat aleen de standaart mappen zit hij afbeeldingen etc).
wat doe ik verkeerd ?

gr jan,
 
Laatst bewerkt:
Hallo jan. Zo maar even een ingeving. Misschien dat de firewall in de weg zit.
 
Zou kunnen maar waarom ziet ie de standaard mappen dat wel
 
Het zit wel een beetje vol spelfouten

Bedankt voor u reactie ik zal er opletten.
Even wat anders moet er achter u zin ook geen punt staan.
Als u nog iets weet met betrekking tot mij vraag zou ik dat op prijs stellen.
Dus liefst niet meer grammatica gerelateerde zaken bij voorbaat dank.
 
Laatst bewerkt:
Alleen de standaard mappen. Misschien zijn die andere mappen niet gesynchroniseerd.
 
@chrissie123
We zijn een forum voor computerproblemen en geen taalforum o.i.d.
Als je niets over het onderwerp toe te voegen hebt reageer dan niet.
 
Netwerkcentrum>geavanceerde instellingen voor delen>deelopties voor verschillende netwerkprofielen wijzigen.
Loop daar de instellingen nog eens na.
In die downloadmap zitten daar mediabestanden in? Zo ja neem die dan op in de mediabibliotheek.
Het kan zijn dat niet alle soorten bestanden ondersteund worden door je Philips TV. Meer info daarover in de online handleiding van je apparaat.
 
Bij mij werkt het gewoon goed allemaal. Verder heb ik ook niet direct een panklare oplossing. Er zijn zoveel types in omloop dat je vaak door de bomen het bos niet meer ziet.

http://www.philips.nl/c-m-so/televisies#televisies

Hoe heb de map gedeeld ?? extra of gewoon delen of anders ???
Heb jij het ook met de map dowload geprobeerd zoo nee zou je dit dan aub willen doen ?
En welke rechten heeft u map en welke groepen zijn er lid van ?

zoveel bomen inderdaad :p
 
Netwerkcentrum>geavanceerde instellingen voor delen>deelopties voor verschillende netwerkprofielen wijzigen.
Loop daar de instellingen nog eens na.
In die downloadmap zitten daar mediabestanden in? Zo ja neem die dan op in de mediabibliotheek.
Het kan zijn dat niet alle soorten bestanden ondersteund worden door je Philips TV. Meer info daarover in de online handleiding van je apparaat.

ik heb de instellingen nog een keer nagelopen maar niks vreemds te zien. (gewoon standaard niks aan veranderd jij wel @manamana)
Ja daar zitten inderdaad media bestanden in maar hij zit de hele map niet eens. en ik weet dan sommige mediabestanden niet pakt op mijn tv dus die heb ik dan ook niet meer. En anders zou mijn tv dat aangeven.
Maar heb het niet toegevoegd aan de mediabibliotheek kan ik proberen maar vorige keer heb ik dit niet hoeven te doen waarom zou moet dit eigenlijk nu wel moeten dan ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan