retentie spotnet XS4ALL (newszilla.xs4all.nl)

Status
Niet open voor verdere reacties.

theodosius

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Berichten
112
hallo

Weet iemand misschien wat de retentie is bij XS4ALL voor Usenet/Spotnet etc.?
Gebruik newszilla.xs4all.nl met 4 connecties op een oude PC; 't wil nog niet echt lukken (te weinig hits bv voor Game of Thrones).

dank theodosius
 
Voor zover ik weet heeft de newszilla server een retentie van 2 weken.

Het beste is een payserver. Voor enkele euros per maand heb je al een retentie van 1200 dagen.
Ik gebruik deze:
https://www.i-telligent.nl/

Maandelijks opzegbaar.
 
Laatst bewerkt:
@theodosius : ook ik heb i-telligent en wat hen nogal laat afwijken van het gros van de payservers, is dat ze formeel accountsharing toestaan. Het betekent dat je dus met meerdere mensen op 1 abonnement kunt downloaden (en uploaden), hetgeen weer betekent dat de maandelijkse kosten beperkt kunnen blijven tot bijv. 1, 2 of 3 euro per persoon.

Als je bijv. het duurste (snelste) abonnement zou nemen met 4 mensen, dan kost je dat (per persoon) nog net geen 2 euro en 40 cent per maand terwijl je dan wel over 10 'lijnen' per persoon beschikt én tot 500 Mbit downloadsnelheid hebt. Leuker kunnen ze het in usenetproviderland wellicht niet maken.
 
Laatst bewerkt:
Precies. En daarnaast een vrij informele maar vlot reagerende helpdesk als je een vraag hebt.
 
@Thedosius, ik / we (?) overdrijven geen Kb'tje. Zie mijn downloadsnelheid (54593 KB/s ...!) van een paar seconden geleden :

speed.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik haal ook altijd de maximum snelheid van m'n internet verbinding. Dat ligt zo rond de 330 mb/s.
it.JPG
 
Laatst bewerkt:
Met een 500/500 Mbit glasvezelabootje én de unlimited snelheid van i-telligent lukt het mij niet om een rondje rond het huis te lopen en eerder terug te zijn dan een film van 5 gig is binnengelopen...... ;)
 
Ik vind dat geen excuus om niet meer te gaan joggen :p
 
hallo

Weet iemand misschien wat de retentie is bij XS4ALL voor Usenet/Spotnet etc.?
Gebruik newszilla.xs4all.nl met 4 connecties op een oude PC; 't wil nog niet echt lukken (te weinig hits bv voor Game of Thrones).

dank theodosius

@theodosius, even voor alle zekerheid (zie de door mij rood gemaakte tekst): we hebben het toch wel over nzb / usenet downloads en niet over Torrents? Door jouw opmerking over 'hits', daarnaast ook het gebruik van het woord retentie én de kreten usenet / spotnet, vermoed ik dat jij mogelijk 2 zaken door elkaar gooit? (Of doe ik dat nu...?)

Bij Usenet / Spotnet is het aantal 'hits' niet interessant, al zou het er maar één zijn, zolang die ene maar binnen de retentietermijn blijft.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad een 300Mb abo van Ziggo.
5824640732.png
 
Tera en Giga dank voor jullie antwoorden/reclame voor i-telligent.
vr gr theodosius
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan