Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: onderstrepen

Vraag is opgelost

onderstrepen

in mijn pop up venstertje dat verschijnt als ik ik rechts klik, is onderstrepen verdwenen. Bold en italics staan er nog wel in. Hoe krijg ik dat terug?

Tera Honourable Senior Member Quandor's avatar
    Hoe ziet het eruit als je Word opnieuw opstart, vervolgens een leeg document start, daar wat in typt en dan rechts klikt?
    De afgelopen jaren hebben érg veel mensen een vraag gesteld omtrent een gecrashte harde schijf waarop belangrijke / dierbare bestanden stonden die nu 'weg' zijn. Zorg ervoor NIET tot die groep mensen te gaan behoren en maak dus regelmatig backups (in ieder geval 2 !!!) van je eigen belangrijke bestanden, liefst op externe harddisks, (of andere usb-devices) maar niet op CD's / DVD's = minder betrouwbaar!
    Mvg. Quandor

Tera Honourable Senior Member edmoor's avatar
    Welke Office versie gebruik je?
    "Hardware: The parts of a computer system that can be kicked. "
    Op rechtstreekse vragen via email reageer ik niet. Daar is het forum voor.

office2013
    het gaat om het 'bijkomende' pop up schermpje maar dat had je wel begrepen dacht ik,

En het antwoord op de vraag, gesteld in bericht 2, luidt.........?
    De afgelopen jaren hebben érg veel mensen een vraag gesteld omtrent een gecrashte harde schijf waarop belangrijke / dierbare bestanden stonden die nu 'weg' zijn. Zorg ervoor NIET tot die groep mensen te gaan behoren en maak dus regelmatig backups (in ieder geval 2 !!!) van je eigen belangrijke bestanden, liefst op externe harddisks, (of andere usb-devices) maar niet op CD's / DVD's = minder betrouwbaar!
    Mvg. Quandor

het werkt allemaal weer normaal, zo ineens maar!

Bij toekomstige problemen / vragen, zou het je sieren als je wat eerder antwoordt / terug reageert op berichten (zie o.a. bericht 5), ipv 9 dagen na de startvraag laten weten dat het weer werkt.
    Laatst aangepast door Quandor : 21 januari 2017 om 15:45
    Mvg. Quandor

meestal doe ik dat ook wel -tenminste dat is oprecht mijn intentie- maar het schiet er soms bij in. Sorry
    ik zal in toekomst attenter zijn!

9. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Aanbiedingen