• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

combinaties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hans,
Wederom dank. Ik ga met jouw schema aan de "haal". Ga me vervolgens nu eerst verdiepen in Macro's waardoor ik het schema voor mij beter toegankelijk kan krijgen. Ik meld me wel weer als er problemen zijn.
Jammer dat we niet even kort telefonisch kunnen overleggen (buiten dit forum); dat zou in deze casus een hoop schrijfwerk voorkomen; schrijfwerk waar niemand in het forum wat aan heeft (zo denk ik er tenminste over).
Als telefonische afstemming ook voor jou geen probleem is, dan geef ik je mijn nummer (2e nummer) wat niet mijn hoofdtelefoon is. Ik hoor wel.
Paul
 
Paul,

Dat is inderdaad handiger, ik ben alleen voor beperkt telefonisch beschikbaar voor dit soort dingen (heb uiteindelijk ook gewoon werk en een thuis) reageren op de site kan vaak even tussendoor. Mocht je besluiten je nummer neer te zetten, geef dan ook gelijk aan wanneer het jou het beste uit zou komen.

Hans
 
Hans,

Bedankt voor je geduld en de door jou - in mijn ogen - perfect uitgewerkte vraag van mij. Zonder jouw hulp (en Sylvester) was ik er niet uitgekomen.
Hulde, door jouw werk kon ik mijn casus/werkstuk voor de club afmaken.
Paul
 
Paul, kun je ook vertellen waarom persoon 4 en 6 niet ingedeeld zijn? en is het de bedoeling dat je die verdelingen met de hand maakt?
 
Sylvester,
In het schema staat voor ieder nummer een lid. De leden die gekoppeld zin aan de nummers 4 en 6 spelen (tijdelijk) niet i.v.m. (langdurige) ziekte. Andere nummers (leden) vallen daarvoor in en de nummers daarvan zou ik in het schema moeten zetten als bv. 4/23, waarbij 4 klein geschreven wordt, hetgeen betekent, dat nummer 23 zolang het spelen voor nummer 4 waarneemt. Maar als ik dat in het schema plaats, ben ik bang dat de matrix niet meer is te maken.
Vandaar...
Intussen het Hans 123 mij ondersteunt.
groet
Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan