Mails weg na update Office 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen111

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
314
Ik heb een Office 365 account en daarvan heb ik laatst de update geïnstalleerd. Gevolg is dat Outlook wel mijn live-account is meegenomen, maar niet mijn drie POP3 accounts (zonnet). Ik heb geprobeerd om de op mijn PC aanwezige .pst bestanden te importeren, maar het is mij nog niet gelukt om de berichten in Postvak In (mijn archief, tja) terug te importeren. Merkwaardigerwijs zijn de verwijderde items vanaf 2013 wel teruggekomen. Wat doe ik nu?
De instellingen voor POP3 krijg ik ook niet helemaal goed nog, maar mijn mails zijn natuurlijk veel urgenter.
 
Google eens op scanpst.exe
Ook hier op het forum is het al vaker aan de orde gekomen.

Komt erop neer dat je de .PST bestanden probeert te repareren met scanpst.exe (uiteraard maak je eerst kopieën).
Overigens zou ik eerst proberen om die POP3 accounts weer werkend te krijgen en dáár de bijbehorende (via scanpst.exe gerepareerde) .PST bestanden naar te importeren, dus niet alles te mikken in je live-account, want dat zou een Microsoft Exchange server mailaccount moeten zijn, niet een POP3 mailaccount...

Tijs.
 
Het komt er op neer dat scanpst.exe hetzelfde doet als de importeertool in Outlook zelf. Resultaat is dus ook hetzelfde, ik heb mijn inbox nog niet terug. *****.
Ja, ik heb de POP3 accounts vooraf aan de praat gekregen (alleen voor ontvangen, verzenden lukt niet ondanks de poortinstellingen van de provider).
Balen, balen, maar ik zie geen oplossing meer. Ik kan geen andere .pst files op mijn pc meer vinden dan degenen die ik al geimporteerd heb.
 
Scanpst doet reparaties.
Als blijkt dat er problemen zijn met het pst bestand (gemeld door scanpst) dan gebruik je scanpst net zo vaak op het pst bestand totdat er geen problemen meer gevonden worden (zinvol repareren zo'n 7x achter elkaar) en je ermee kunt stoppen en de import opnieuw kunt gaan proberen.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Met behulp van mijn backup alle items en contactpersonen weer teruggekregen. In het POP3 account ja.
Dank voor de hulp. Vast eerder langs gekomen in het forum, maar geldt dat niet voor alles? Ik heb het niet kunnen vinden.
Ik heb trouwens een archive.pst map en verschillende adres@provider.nl.pst mappen. Interfereert dat met elkaar? Wat geeft ik als backupmap op in Outlook?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan