Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Mail w10

Vraag is niet opgelost

Question Mail w10

Ik gebruik de Mail App in windows 10. De eigenschappen van een e-mail waar kan ik die inzien?

Tera Honourable Senior Member
    Afstand tot server
    ±116 km
    Beter je vraag inleiden met: Kan ik de eigenschappen van een e-mail zien in de Mail app in Windows 10 en zo ja, hoe?

Als je bedoelt de mail header (dus de 'technische' informatie over de mail, o.a. welke mailservers de mail doorheen is gegaan etc.), die kun je in de W10 mail app (vlgs. de informatie hier) niet opvragen/bekijken. Vandaar de eerste regel van mijn posting.

Tijs.
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Bekeek je al eens de mogelijkheden van Thunderbird ?
    Deel mij maar bij de onzin in, bij de onzin in, bij de onzin ...

Mail w10

Ik ben nu een stuk verder met deze Mail app en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit niet mijn mail programma is.
    Kon ook al niet een bericht doorsturen en dat ik inderdaad de technische info niet kan inzien vind ik nogal vervelend.
    Ik ga inderdaad ´s kijken bij Thunderbird en Outlook.
    Bedankt.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren