Flash werk niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewif1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2017
Berichten
1
Goedemiddag,

Met diverse browsers (IE, Chrome, Opera) werkt flash niet. Denk bijvoorbeeld aan online games en chatboxen. Hij laadt wel maar er wordt geen verbinding tot stand gebracht. Ik heb al dagen nagezocht wat de oorzaak kan zijn maar ik krijg het niet voor elkaar.

Kan iemand me hier een zetje in de goede richting geven?

Alvast bedankt,

Eric Wisman
 
Ik heb al dagen nagezocht wat de oorzaak kan zijn maar ik krijg het niet voor elkaar.

Welke acties heb je al ondernomen en wat was het resultaat ervan ? ... kreeg je foutmeldingen bij die acties ?

Zo ja : welke ?

In het bijzonder naar de reacties: 25 aug 2015 08:26, 25 aug 2015 15:09 en 25 aug 2015 16:29 uur.

Dat wordt moeilijk aangezien het draadje waar je naar linkt op 27 augustus 2015 werd gestart ... :)
 
Welkom op Helpmij.nl :thumb:

Weet wel dat flash niet(goed) werkt met 64bit browsers, neem de proef op de som en installeer eens een 32bit versie.
Kijk dan wat flash doet met het verwerken van online games.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties zover. Hartstikke leuk.

Stap voor stap:

- Ik heb de help pagina van adobe bezocht maar dat is niet aan de orde omdat de browsers een ingebouwde flash speler hebben. (mijn probleem doet zich ook voor bij chrome)
- Ik heb de links bekeken en gevolgd zoals Dorado zei. Zonder resultaat.
- Ik heb in de browsers bij instellingen flash player aangevinkt

Wat is precies de foutmelding?

Als ik een applicatie start die flash vereist staat er 'connecting' met blauwe bolletjes die ronddraaien. Dit duurt tientallen seconden. Daarna staat er connection failed (tekst naast een wit uitroepteken in een geel driehoekje)

Ik heb ook ergens gelezen dat het kan liggen aan je internetverbinding thuis. De router ofzo? Ik kan dat alleen niet meer terugvinden. Het zou in theorie kunnen omdat ik een nieuwe internetprovider heb?
 
Kijk of het volgende helpt:

Kijk of je Windows 32- of 64bits is. Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

64bit:
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
takeown /f %windir%\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
icacls %windir%\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe /reset



Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:repairfshpfix.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik → repairfshpfix.bat →Als administrator uitvoeren

Herstart.


32bit:
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
takeown /f %windir%\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
icacls %windir%\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe /reset



Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:repairfshpfix.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik → repairfshpfix.bat →Als administrator uitvoeren


Herstart.
 
Sorry voor de late reactie. Dit lijkt te werken, in ieder geval bij chrome. Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan