Muis scrolt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartofzo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2015
Berichten
4
Hallo allemaal,

Plotseling is mijn muis gestopt met scrollen. Er staat ook constant een icoontje van een scrolwieltje naast mijn cursor. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Alvast bedankt!

Bart

scrolwieltje.png
 
Ik vermoed dat je het scrolwieltje op je muis hebt ingedrukt (het scrolwieltje heeft namelijk ook functie als knop).
Druk nog eens het scrolwieltje in en kijk of het probleem weggaat.

Tijs.
 
Ik vermoed dat je het scrolwieltje op je muis hebt ingedrukt (het scrolwieltje heeft namelijk ook functie als knop).
Druk nog eens het scrolwieltje in en kijk of het probleem weggaat.

Tijs.

Het heeft helaas niet geholpen, het indrukken van scrolwieltje verandert niks.

Bart
 
Dan heb ik geen idee. Mogelijk een instelling in de muis-software (als je die samen met je muis hebt geïnstalleerd).

Tijs.
 
Batterij in de muis?
Misschien: batterijtje er even uithalen, computer uitzetten, batterij terugplaatsen en opnieuw opstarten?
 
Schoon maken/uitblazen, zit een geperforeerd wieltje in met een fotodiode en een ir diode die de boel detecteeerd.
 
Batterij in de muis?
Misschien: batterijtje er even uithalen, computer uitzetten, batterij terugplaatsen en opnieuw opstarten?

Schoon maken/uitblazen, zit een geperforeerd wieltje in met een fotodiode en een ir diode die de boel detecteeerd.

Bedankt voor jullie hulp! Het lag niet aan de muis zelf, maar aan de software. Ik heb het opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer prima.
 
Dat blijkt voor een aantal problemen vaak de meest efficiënte manier om ze op te lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan