Documenten verdwenen na loskoppeling OneDrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baxteen

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Berichten
75
Goedenavond,

Ik heb pas een nieuwe pc. Blijkbaar stond ingesteld dat automatisch al mijn documenten op OneDrive werden opgeslagen, want mijn documenten beslaan meer dan 5gb en dat is de standaardgrootte van je Onedrive account. Ik kreeg dan ook iedere keer een melding dat mijn OneDrive volzat en deze melding kreeg ik ook iedere keer te zien als ik een word document openen. Dus ik wilde dat eruit hebben. Daarvoor heb ik deze pagina gebruikt.https://support.office.com/nl-nl/article/OneDrive-uitschakelen-of-verwijderen-f32a17ce-3336-40fe-9c38-6efb09f944b0

Nadat ik alle stappen had uitgevoerd zag ik dat het inderdaad ontkoppeld was, maar zag ik ook dat al mijn documenten waren verdwenen. En dat is uiteraard niet wat ik wil, ik wil alleen dat ze niet meer automatisch worden opgeslagen op OneDrive, en gewoon al mijn documenten lokaal opslaan, zonder alle foutmeldingen. Nadat ik wat dingen had teruggezet, staan mijn documenten er nog steeds niet. Wie kan me helpen mijn documenten weer op mijn persoonlijke schijf te krijgen?

Bedankt!
 
Ik begrijp hier werkelijk niets van. Als je de die link opent en de tekst leest, dan lees je dat je na verwijderen en uitschakelen altijd herstellen kunt. 'U kunt uw bestanden altijd openen door u aan te melden bij OneDrive.com.' Jij gebruikt dan de term 'ontkoppeld'. Waar staat die term dan voor? Ik gebruik zelf geen OneDrive. Hier staat informatie over herstellen. Onderaan staat ook nog een e-mailadres van het OneDrive ondersteuningsteam.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan