norton internet security premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copyright

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Berichten
85
Goeie morgen allemaal,

Nu heb ik een verlenging aangeschaft voor norton internet security premium. Nu dacht ik omdat het beheer van de licentie's centraal is dat ik alleen maar op deze plek de nieuwe licentiegegevens hoefde op te slaan en dat daarmee alle gebruikers ge-update waren. Echter wat schetst de verbazing dat alle computers die ik gebruik dat ik die langs moet om het serienummer in te toetsen. Doe ik iets fout? En zo niet is er een handigheid om dit volgend jaar niet meer te hoeven doen. Anders denk ik er over om op een ander pakket over te gaan waarbij je wel die mogelijkheid hebt. Als iemand daar suggesties voor heeft is het ook goed. Ik benadruk wel dat het om een consumenten versie moet gaan.
 
Bij ESET verleng je gewoon de licentie en dezelfde key blijft gewoon werken. Is dus een kwestie van eenmalig goed instellen.

En toch voordat de anti-virus discussie weer los gaat in dit draadje. ESET heeft heel wat minder systeembronnen nodig om zijn werk te kunnen doen. Norton is prima, maar gebruikt altijd nog bovengemiddeld veel systeembronnen (geheugen en CPU met name).
 
@RogerS
Het tweede deel van jouw antwoord heeft geen betrekking op de vraag en is totaal bezijden de waarheid. Ik kan hier net zo goed beweren dat jij provisie krijgt bij de verkoop van ESET-producten.
 
Maar RogerS heeft wel gelijk : de systeembelasting is minder wanneer ESET wordt gebruikt, in vergelijking met Norton.

Ik gebruik trouwens geen van beide en krijg geen provisie bij de AV die ik gebruik. :d
 
@Senso. Voordat je wat roeptoetert moet je misschien even je huiswerk doen en bijv. eens de rapport in het geheel lezen van clubs als bijv. AV-comparitives. Doe ik namelijk wel.

Mijn opmerking acht ik in zoverre relevant dat TS er zelf om vroeg, en daarbij dat ik pasgeleden een nieuwe laptop van iemand in handen kreeg die echt niet vooruit te branden was. Na het uitschakelen van de virusscanner liep het ding weer als een trein. Oftewel. Afhankelijk van je hardware kan een virusscanner behoorlijke negatieve impact hebben op je systeemprestaties. Als TS dan toch iets anders overweegt, dan meteen maar dat advies meegeven.

Voor de rest lever ik mijn input op dit forum hier gratis en soms ook voor niks :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan