Ik kan marges niet veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Heb een pdf naar Word omgezet en in Word verder bewerkt, maar hierbij loopt de tekst tot helemaal onderaan de pagina. Als ik nu de marges wil veranderen, krijg ik de melding in de printscreen.
foutmelding word.jpg
Wat kan ik hieraan doen?
 
- marges kleiner maken ipv groter?
- eerst de kolommen aanpassen?
 
- marges kleiner maken ipv groter?
- eerst de kolommen aanpassen?

Als ik doe: tab indeling - Marges - normaal, krijg ik deze melding. Als ik kies voor 'aangepaste marges' staat er dat de marge onder '0' is. Verander ik die naar bv. -3 dan krijg ik de melding, ook als ik verander naar bijv. +3. Maakt ook niet uit of ik onderaan aangeef toepassen op deze sectie of op heel document.

Er is maar één kolom in het document. Als ik die in twee en dan weer terug naar één verander bijv. en dan weer marges probeer te veranderen, weer diezelfde melding.
 
Zonder het bestand te zien en alle opmaakeigenschappen te kunnen onderzoeken, is het voor mij iig een beetje koffiedik kijken. Is het een bestand dat je als bijlage in een volgend bericht mee kunt posten?

Ik vermoed dat de conversie niet helemaal 100% is verlopen. Kun je een linkje geven naar het oorspronkelijke bestand?
 
Anders een plaatje van de documentindeling, met de liniaal erbij. Maar beter is natuurlijk het document.
 
Het hele bestand bijvoegen lukte niet, ik denk omdat het te groot was en daarom wilde ik een paar pagina's in een nieuw document zetten en die uploaden. Maar wat blijkt: als ik kopieer plak naar een nieuw document is het probleem opgelost en zijn de marges weer normaal!

Dus dank voor de hulp maar opgelost!
 
:thumb:

Hoe noemen ze dat ook al weer? Zelfredzaamheid......... ;) :D

Wat het uploaden betreft: als je een linkje naar de webpagina had geplaatst, was het ook goed gekomen.
Maar, nu ik je startbericht zo teruglees, zie ik dat je nergens 'spreekt' over een gedownload bestand, dus mogelijk kun je helemaal niet linken. (Ik heb dat kennelijk aangenomen: dat het een gedownloade .pdf betrof)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan