Toshiba laptop met windows 7 INLOG probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
632
Hallo,
Als ik op mijn laptop wil werken moet een inlog geven. dit was een tijd geleden door een download
gekoppeld geraakt aan mijn gmail account en dus dat wachtwoord werd mijn inlog.

Nu had ik vernomen dat als je via instellingen - account je dat kon ontkoppelen via opnieuw je wachtwoord instellen.

Dat doe ik en vervolgens weigert de laptop dit wachtwoord. voor een herstel vraagt hij een usb station.....
dus doe ik er een lege usb stick in, maar dat werkt niet.

Hoe krijg ik het dan toch hersteld, want een cd rom van de laptop heb ik niet meer. deze is ook al enige jaren oud.
 
Is je oude wachtwoord dan niet meer geldig?
Lijkt mij wel als je de stappenplan voor een nieuwe niet hebt kunnen afmaken.
 
NEE, zowel het oude als het nieuwe zijn niet bruikbaar.
ik heb via instellingen - account - wachtwoord aanpassen met microsoft account of.....
en de 2e optie had ik gebruikt.

erg vreemd ja, maar hoe lossen we dit op.
 
Laatst bewerkt:
kreemers zei:
Nu had ik vernomen dat als je via instellingen - account je dat kon ontkoppelen via opnieuw je wachtwoord instellen.

Dat doe ik en vervolgens weigert de laptop dit wachtwoord. voor een herstel vraagt hij een usb station.....
dus doe ik er een lege usb stick in, maar dat werkt niet.
Hoi,
Om een wachtwoord te veranderen moet je meestal wel eerst je oude wachtwoord ingeven en dan 2 keer je nieuwe wachtwoord.
Dat hij om een usb-station vraagt betekent dat hij verwacht dat er een opgeslagen wachtwoord opstaat.
Vergeten wachtwoord..jpg
Je hebt toevallig niet per ongeluk "Online id's koppelen" gebruikt?
Al onder "referenties beheren" gekeken?
Weet je zeker dat je Win 7 hebt en niet Win 10?
kreemers zei:
wachtwoord aanpassen met microsoft account of.....
Lees deze materie ook even voor de zekerheid, dan weten we dat we het over hetzelfde hebben.
kreemers zei:
dit was een tijd geleden door een download
gekoppeld geraakt aan mijn gmail account en dus dat wachtwoord werd mijn inlog.
Kun je dit wat nader toelichten? Wat is er gedownload en gekoppeld aan je Gmail-account?
 
Laatst bewerkt:
nog steeds inlog probleem

hallo,
het wachtwoord gekoppeld aan een email adres is opgeheven, maar nu moet ik rechtsonder eerst aangeven welke van de 2 ik wil -( ZIE BIJLAGE).
dit is de onderste van de 2 daarna wachtwoord invoeren en enter.

hoe los ik het op dat ik deze optie niet eerst hoef te doen. dus gelijk wachtwoord invoeren en enter.

IMG_20170124_165440.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan