Team Drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

A1MATHIEU

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Berichten
94
Geachte lezer
Ik heb Team Drive op mijn PC .( Ik gebruik het niet meer )
In de verkenner heb ik een map "Spaces" afkomstig van Team Drive. In deze map zit een lege map "Techniek". Nu wil ik Team Drive- Spaces - en map Techniek van mijn PC verwijderen maar dat lukt mij op geen enkele manier.
Selecteer ik de map "Techniek" en klik op verwijderen, dan krijg ik de opmerking: De bewerking kan niet worden voltooid omdat de map of een bestand in de map, in een ander progr. is geopend.
De map : "Techniek" is leeg.
Ga ik bij ZOEKEN, kijken naar "Techniek" dan krijg ik File Folder als antwoord, maar dat kan ik nergens terug vinden.
Hoe zou ik van "Techniek en Team drive" af kunnen komen???
Kan iemand mij verder helpen?

Bij voorbaat dank.

Math.
 
Al in de veilige modus geprobeerd?

Maar even wat anders : als je het programma toch niet meer gebruikt, dan kun je het in Windows toch verwijderen en met een beetje mazzel worden dan ook de mappen verwijderd. Zo niet, dan in de veilige modus proberen.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk draait er een service proces of een programma in de achtergrond voor Team Drive. Kijk daarvoor in je services of in de Task Manager. Stop dat programma, dan kan je de mappen wel verwijderen.
 
Aan Quander en edmoor
In Windows (configuratie scherm) kan ik Team Drive niet verwijderen want ik krijg daar dezelfde melding als wanneer ik de map "Techniek" wil verwijderen.
Wat is de veilige modus? Kunt u dat wat toelichten hoe ik dan te werk moet gaan en waar kan ik de Services en Task Manager vinden?
Gaarne nog wat informatie, want ik ben nog een leek op computer gebied.
Bij voorbaat dank

Groetjes Math.
 
Computer uitschakelen, opnieuw inschakelen, tijdens opstarten regelmatig F8 toets intikken, dan kiezen voor veilige modus.
Na het opstarten werkt Windows hetzelfde als je gewend bent, alleen msschien iets ander beeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan