Internet traag/niet beschikbaar eerste 10 min na opstarten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sybb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2017
Berichten
3
Hoi, ik heb een aantal maanden geleden met een vriend mijn eigen eerste pc gebouwd. Alles werkt gelukkig prima en ik ben er erg tevreden mee, maar ik heb nog een probleem dat mij vrij dwars zit maar ik niet opgelost krijg.

In de pc zit een SSD dus hij start vrij snel op. Echter na het opstarten is, voor de eerste 10 minuten, mijn internet (of eigenlijk browser) heel traag. De eerste webpagina na het openen van mijn browser opent hij gelijk, daarna wordt alles extreem traag of gewoon niet geladen. Dit duurt gemiddeld wel 10 minuten tot alles weer binnen een seconde laadt. In die 10 minuten zijn er een soort ups en downs van gelijk laden en helemaal niet laden. In de tijd dat Chrome geen pagina's laad geeft hij vaak deze melding:

Je verbinding is onderbroken

Er is een netwerkwijziging gedetecteerd.
ERR_NETWORK_CHANGED

Ik heb nog geen andere browser geprobeerd (omdat ik eigenlijk gewoon Chrome wil blijven gebruiken) maar wel mijn drivers geupdate en mijn netwerk instellingen gecontroleerd bij zowel de netwerk adapters als de router. Ik zit aangesloten aan de router met een kabel, de pc heeft geen draadloze kaart.

Wat informatie die misschien handig is;
Router: TP-Link Archer C5
Provider: Alles-in-1 Glazvezel 500Mbit/s
PC:
Intel i5-6400
Gigabyte GA-B150-HD3P
2x 4gb Kingston Hyperx Fury DDR4
GTX 770
Windows 10 64x

Ik hoor het heel graag als iemand weet wat hier aan de hand is. Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan