Mails verplaatst via ene naar andere GMail account, geeft ruimte niet vrij

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Berichten
894
Om ruimte te maken in een veel gebruikte gmail account een backup account aangemaakt,

Via Outlook (2013) waar beide accounts staan, mails verplaatst van de ene naar de andere.

In backup account of ca 7 GB aangekomen.
Maar de account waar de ruimte vrijgemaakt moet worden geeft dit niet aan, zegt nog oude "hoeveelheid" GB's te staan.

Wat doe ik verkeerd ?
Of welke actie moet ik nog doen om deze verplaatste berichten wel als vrije ruimte te krijgen ?

Thx !
 
Zitten er nog veel mails in de map verzonden items.(gmail) Kijk daar eens even. Dat kan oplopen tot heel veel gigabites. Zo maar een idee.
 
Juist die heb ik verplaatst.
Heb gevoel dat het in alle berichten zit maar ja als je bericht uit verzonden weggehaald hebt zou het ook bij "alle" weg moeten zijn..
 
Er zitten ergens pijltjes rechtsboven zodat je meer (pagina's met) mails ziet.

gmail.JPG

Of -klik in de linkerkolom op prullenbak.
-boven alle berichten die zich in de prullenbak bevinden zie je: alle berichten verwijderen.
-klik daarop en er verschijnt een vensterje met de vraag of je alle berichten wil verwijderen.
-klik op OK en je prullenbak is leeg.

(noot: de prullenbakberichten worden automatisch verwijderd na 30d.)
succes.
 
Denk dat ik het lek boven heb. Je moet dezelfde berichten ook uit ALLE BERICHTEN verwijderen. Daar staan natuurlijk allerlei berichten ook ontvangen e.d. OPgelost door te fllteren op "from: person",

Helaas is de map/label alle berichten alleen online beschikbaar dus moet je deze per 100 verwijderen. Dan ben je xduizend wel even bezig.

Mocht iemand tip hebben om dit sneller te doen hou ik me zeer aanbevolen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan