Kan niet draadloos printen met HP2540

Status
Niet open voor verdere reacties.

BapaRadja

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2004
Berichten
27
Ik kan niet draadloos printen met mijn MAC met een HP2540 All-in-One printer. Ik kan wel rechtstreeks printen, met een USB kabel, maar draadloos gaat niet. Het heeft wel gewerkt maar sinds kort niet meer. Ik krijg de melding de printer is niet aangesloten. Ik heb de drivers opnieuw geladen en ingelezen, MAC uit/aan gezet/, Wifi-lampje op printer werkt, evenals extra lampje. Als ik wil printen komt de melding: De printer is niet aangesloten. HPsite we ondersteunen dit niet want de garantie is voorbij. Wat kan ik doen om dit te verhelpen?
 
is toevallig het IP adres niet gereset? kun je wel bij de informatiepagina? Zo niet print dan even de netwerkdiagnostiek uit via het bedieningspaneel
 
Hp Network Configuration Page geprint, maar hoe interpreteer ik het?

ik lees"Zo niet print dan even de netwerkdiagnostiek uit via het bedieningspaneel Ik heb HP Network Configuration Page geprint, maar hoe interpreteer ik het?
 
De printer is niet aangesloten.

Als ik nog steeds probeer te printen, komt de melding "printer is niet aangesloten"
 
Heb je nog een usb aansluiting/kabel waarmee het kan.
 
Heb je nu gecontroleerd dat de wifi settings nog steeds correct zijn (zie mijn vorige post)

Heb je eventueel geprobeerd hp-setup nog eens te draaien? (terminal -> sudo hp-setup)
 
Ik leg me erbij neer dat het niet gaat lukken. Dank jullie wel voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan