AVG geen toegang tot proxy

Status
Niet open voor verdere reacties.

gatlinggun

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Berichten
159
Ik wilde voor iemand haar AVG-free op haar laptop (eigen WLAN) updaten en ik kreeg de melding dat het niet lukte omdat er dus "geen toegang tot een proxy-server" zou zijn. Ik heb nog in de geadvanceerde instelling van AVG gekeken en daar staat een nummer. Ik weet niets van proxys af dus dat zegt me niks. Ik heb "geen proxy" aangevinkt maar dat hielp ook niet. Ik draai zelf ook AVG free thuis op mijn (lan)pc en daarin staan de proxy-instellingen van AVG ook uit.

Wat moet ik doen om de laptop AVG-free te kunnen updaten ?

Heb ik, na een kleine speurtocht op het net, het goed begrepen dat een proxy-server vooral gebruikt wordt om populaire websites sneller op je pc te laden/krijgen van het net omdat die populaire sites er dan al voorgeladen klaar staan bij bijv je provider ??
 
Als je direct verbinding hebt met internet moet je proxy gewoon uit kunnen zetten. Mogelijk geeft die de melding omdat die niet direct internet kan bereiken?
 
Zojuist weer een in de laptop gedoken (qua software) en tot mijn verbazing stond de "proxy" op 'niet gebruiken' en was AVG up to date.
..krom bitje ??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan