website heeft geen gegevens verzonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

blind

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
67
Wanneer ik met wordpress mijn website aan het bewerken ben krijg ik regelmatig de foutmelding dat de website geen gegevens heeft verzonden en dat de pagina niet werkt. Dat gebeurt alleen met deze website. Ik kan dan wel naar een andere site gaan.
Het gebeurt in Opera maar ook in Chrome (Windows 10). De website laadt trouwens ook erg langzaam terwijl ik alle afbeeldingen verkleind heb.
Iemand een idee?
 
Heb je een screenshot van de foutmelding?
 
Kan natuurlijk ook aan de plek liggen waar de site word gehost?
 
De website laadt trouwens ook erg langzaam
-- en
Kan natuurlijk ook aan de plek liggen waar de site word gehost?
Heb je een linkje?
 
Wij zitten al lang bij deze hosting (Versio) en nooit problemen gehad. Het is lastig even een screenshot te doen omdat het af en toe gebeurt. Zodra het lukt zal ik dat doen.
De website is www.goldenagecostumes.nl.
 
Schermopname (6).png

hierboven een screenshot. Dit is een van de twee foutmeldingen. Een andere is dus dat er alleen wordt gezegd dat de site geen gegevens heeft gestuurd.
 
en ik heb natuurlijk de dingen gecheckt die genoemd worden
 
Ik zou de hosting maar eens contacteren. Benieuwd wat hun zeggen.
 
PageSpeed Insights
1e keer foutmelding > PageSpeed kan geen verbinding maken met de server.
2e keer niet erg vlot > Mobiel 48/100 Desktop 62/100

De laadtijd van goldenagecostumes.nl/kostuums-mannen/ duurt bij mij zo lang dat webpagetest.org een error geeft.
 
Dank je wel voor de test! Ik ga kijken naar die pagina hoewel ik niet zo goed weet wat ik er dan mee moet :). Wat zou het kunnen zijn dat ie zo langzaam is?
 
Dank je wel voor de test! Ik ga kijken naar die pagina hoewel ik niet zo goed weet wat ik er dan mee moet :). Wat zou het kunnen zijn dat ie zo langzaam is?
Naar mijn idee komt dat door het ouderwetse flash intro gebeuren. Ik zou dat niet doen.


Overigens kan ik hem hier wel goed bekijken, maar het duurt wel even.

Verder zit ik met mijn website van mijn handtekening ook bij Versio, en soms duurt het inderdaad wel wat.
Dat komt omdat je goedkoop uit bent, maar met heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel op 1 server zit. Dit is nadelig voor je website.

Edit, de link http://www.goldenagecostumes.nl/ zie ik nu zonder dat flash filmpje intro gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Het heeft een hele tijd goed gewerkt met het introfilmpje. Het filmpje kan slechts een keer bekeken (behalve wanneer je je internet gebeuren opschoont).
Ik zal er nog eens naar kijken.
Dank jullie allen voor het meedenken
 
De "time to first byte" is bij alle pagina's behoorlijk hoog, die varieert van 1,5 tot 6,5 sec..
 
Dat klinkt heel aannemelijk van die first byte.
Is daar iets aan te doen? Ik begreep na googlen dat een caching plugin het zou kunnen verbeteren. Klopt dat en is dat niet al te ingewikkeld te realiseren?
 
Caching zou zeker waardevol zijn.

performance1.jpg

Hieronder het bovenste deel van de waterfall van pagina Diensten die toch snel zou moeten zijn met maar 1 plaatje in de content. Je ziet dat het lang duurt voordat de html door de browser is ontvangen. Mogelijk ligt dit aan de provider, bijvoorbeeld zwaar database gebruik door andere websites; of echt teveel websites op één server; of bandbreedte probleem door andere websites die veel hiervan vragen. Natuurlijk kan WordPress kuren hebben, daarom zou ik beginnen met een backup terugzetten maar ik weet niet of je een recente backup hebt.

performance2.jpg

** aanvulling
Test je pagina eens op Google https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
Onderaan kun je dan alle gecomprimeerde js, css en plaatjes downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Het laatste nieuws is dat het probleem bij Versio zit. Een overload van een website ddie ze blijkbaar nog niet hebben gevonden (??!)
Ik wacht dat dan maar af.
 
Ja, dat kan zomaar, (dat scheef ik eigenlijk al).

Blijven zeuren bij ze als het te lang duurt, ze kunnen je dan naar een andere server verhuizen. (of dat kan je zelf geloof ik in je account dan)
 
Inderdaad wat femke zegt. Als het niet snel wordt verholpen dan vragen of ze je willen verhuizen naar een andere server.
Houdt er rekening mee dat het IP van de webserver kan veranderen bij verhuizing.
 
ja, na een chat met een medewerker had ik dat al geopperd als het te lang ging duren. Ik ga et maar canuit dat dit het probleem was en zal deze vraag als beantwoord plaatsen.
Nog bedankt allen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan