Laat lijst met geïnstalleerde software ALLE programma's zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jazzmatazz

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Berichten
140
Mijn laptop draait in een bedrijfsnetwerk. Als ik via het configuratiescherm in de lijst met geïnstalleerde software kijk, staan daar dan alle programma's, of is het voor een systeembeheerder mogelijk om bepaalde programma's uit die lijst te verbergen voor gewone gebruikers? Voor de duidelijkheid: ik ben een gewone user en heb geen administrator rechten.

Dezelfde vraag met betrekking tot de programma's die op de lokale harde schijf staan: is het voor een systeembeheerder mogelijk om bepaalde software op die schijven (mappen) te verbergen voor gebruikers die geen administrator rechten heeft?
 
of is het voor een systeembeheerder mogelijk om bepaalde programma's uit die lijst te verbergen voor gewone gebruikers?
Ja, bestaande voorbeelden: ouderlijk toezicht; portable software via scheduler; malware zonder dat beheerder het weet; opstartscript van beheerder; policies van beheerder.
Maar als je een systeembeheerder niet vertrouwd, waarom is hij/zij dan systeembeheerder?

Dezelfde vraag met betrekking tot de programma's die op de lokale harde schijf staan
Hetzelfde antwoord als de beheerder de laptop heeft geïnstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan