javascript

Status
Niet open voor verdere reacties.

testoboy

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
252
Hallo,

ik gebruik windows 7 met IE 11,

als klant van een energiemaatschappij heeft deze maatschappij een online platform waar je je gegevens kan bekijken en ook facturen kan consulteren.

Nu bij dit punt , facturen consulteren in IE 11 bij mijn computer, kan ik online geen pdf facturen bekijken,

er zit denk ik een javascript achter om de pdf te openen,

ik denk dat dit javascript problemen geeft bij mijn computer

ik heb enkele screenshots gemaakt van dit probleem

knipsel1 is een screenshot van de melding als ik een pdf wil consulteren,

knipsel 2 is een screenshot van de aanduiding onderaan dat hier een javascript draait

ik heb IE 11 verwijderd en terug geïnstalleerd, geen verbetering

ik heb dit getest met google chrome, hier geen enkel probleem om de pdf facturen te raadplegen,

alvast bedankt voor de support!
 

Bijlagen

  • Knipsel1.JPG
    Knipsel1.JPG
    29,6 KB · Weergaven: 38
  • Knipsel2.JPG
    Knipsel2.JPG
    73,3 KB · Weergaven: 48
Beste,

Eerst even testen op een andere computer met IE11.
Werkt het daar wel, dan je pdf programma opnieuw installeren of ander pdf programma gebruiken.
Werkt het daar ook niet... tja dan Chrome gebruiken of misschien met rechter muisknop op linkje klikken en "Opslaan als". Dit werkt alleen als het doel werkelijk de pdf is, in dit geval zo te zien niet.

De Javascript void(0) functie (het tweede plaatje) is een nette manier om ervoor te zorgen dat de hyperlink van een linkje niet werkt. Echter, in een ander script op de website kan er wel iets worden uitgevoerd bij het klikken op dit linkje maar dat hoeft niet perse.

Suc6. Have fun.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle reactie,

op een andere comp met IE 11 lukt het wel,

het ligt aan mijn computer,

mijn bank programma werkt alleen maar met IE de gndere browsers worden niet ondersteund

ik heb de adobe pdf al proberen te verwijderen, ik probeer online adobe pdf reader binnen te halen ,

hier lukt dit ook niet rechtstreeks,

de download wordt aangeboden door adobe, maar als ik op run klik gebeurt er niets

suggestie voor een andere pdf programma?
 
ok bedankt voor de tip,

bij de link van adobe, deze heb ik ook gebruikt,

hier ervaar ik problemen om te downloaden

ik probeer foxit! :)
 
De-installeer eerst Adobe Reader, dan reboot, dan Foxit installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan