Pc start op en sluit af en gaat weer aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

AH1337

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2017
Berichten
7
Hallo mensen.
Iedere keer dat ik mijn computer opstart sluit die vanzelf weer af en gaat die vanzelf weer aan.
Besturing systeem is Windows 8.1 home 64-bit.
Computer merk is Medion.
Ik weet niet wat het probleem kan zijn.
En voor de rest werkt hij helemaal normaal.

Bedankt alvast voor hulp.
 
Welkom trouwens. Lijkt me iets van het RAM geheugen. Misschien een memtest doen. Sluit hem ook eens een keer af af met de knop wat langer ingedrukt houden. Hoop
 
Laatst bewerkt:
Ik had daarna nieuwe ram sticks gekocht en het bleef zo toen deed ik een recover was het weg en na 1 maand was het probleem er weer.
 
Hallo, welkom op het Helpmij.nl forum,
Dit gedrag lijkt op een update die niet wil installeren. Dat moet te controleren zijn.

Raadpleeg de logboeken eens: http://www.reviversoft.com/nl/blog/...-viewer-and-what-information-does-it-tell-me/

Als u aan programma's denkt die dat doen, laat AutoRuns van Sysinternals dan een lijst opstellen van alles wat er op de computer opstart en kijk of er ongewenste en onbetrouwbare programma's zijn toegevoegd. Zoek met Google op nut en noodzaak van onbekende namen en het helpt wanneer u aantekeningen hiervan maakt.

Opstarten in Veilige modus slaat de drivers over en bij succes zal de status van de drivers gecontroleerd moeten worden. Soms zijn stuurprogramma's niet nodig, Realtek kan bijvoorbeeld zonder stuurprogramma ook goed geluid weergeven.

U gebruikt de voor de monitor voorgeschreven resolutie?

Meer voor de hand liggend is dat u de methode "Fast startup" gebruikt, waarbij er deels sprake is van een slaapstand. Bij veel gebruikers werkt dat niet. Volg in dat geval de aanwijzingen om het uit te schakelen bij Poweropties en start daarna de computer volledig opnieuw op: http://www.askvg.com/fix-windows-8-...problems-by-disabling-hybrid-shutdown-feature
 
Dit zijn twee fouten die plaats hebben gevonden bij het opstarten van de computer:
#1
Service kan niet worden gestart. System.NullReferenceException: De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
bij SetupAfterRebootService.SetupARService.OnStart(String[] args)
bij System.ServiceProcess.ServiceBase.ServiceQueuedMainCallback(Object state)

#2
Windows kan niet snel worden opgestart met de foutstatus 0xC0000001.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan