Mail op iPad werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Mijn iPad mini is van 2013 en ik had de hele tijd al een melding dat ik hem moest upgraden naar ios 9.3 (geloof ik uit mijn hoofd). Dat heb ik eergisteren gedaan. Maar nu opent mijn mail niet meer. Omdat mijn account niet geopend kan worden, moet ik me opnieuw aanmelden. Als ik dat heb gedaan, moet ik een ander mailadres invoeren waar een code naar verzonden kan worden. Dan kan ik die weer invullen en moet ik er weer inkomen. En inderdaad, ik kom op de pagina waar ik mijn binnengekomen mails kan zien. Maar als ik er één wil lezen, krijg ik weer de melding dat mijn account niet geopend kan worden en dat ik me opnieuw moet aanmelden. En zo kan ik nog wel de hele dag doorgaan. :evil:
 
Nee, want ik moest hem andere keer al opnieuw downloaden omdat ik geen meldingen binnenkreeg van nieuwe mails. Dus mijn hotmailicoontje staat er nu 2 keer op.
 
Laatst bewerkt:
Het klinkt alsof je niet de ingebouwde Mail-app gebruikt, maar een andere app. Klopt dat?
 
Ja dat klopt, want ik heb al heel lang problemen met die ingebouwde app. Daar had ik ook al eerder een vraag over gesteld, maar scheen niet opgelost te kunnen worden.
 
Oké. Hoewel een andere app zijn werk natuurlijk gewoon moet kunnen doen, heb ik uitstekende ervaring met Hotmail (tegenwoordig Outlook.com) binnen de iOS Mail-app.

Welke problemen ervoer je hiermee? Ik heb de door jou gestarte topics bekeken maar zie zo snel geen oude vraag terugkomen.
 
Ik heb hem geplaatst op 5 augustus 2014. De titel was: Problemen met mijn Hotmail op iPad. Daarin staat precies vermeld wat mijn problemen waren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan