Website hoger in zoekresultaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierboven staat in stylesheet laatste regels:
ul#nav a:hover, ul#nav > li:hover > a, ul#nav a:active {
background-color: #ffffff;
color: #12637f;
}
/*** einde nav ***/


In attached file staat in laatste regels:
nav ul li:last-child {
padding-bottom: 2px;
}
#nav ul a {
padding: 5px 10px;
text-align: center;
}
#nav a, #nav a:link, #nav a:visited, #nav a:focus {
background-color: #12637f;
color: #ffffff;
}
#nav a:hover, #nav > li:hover > a, #nav a:active {
background-color: #ffffff;
color: #12637f;
}
/*** einde nav ***/



Ik weet echt niet meer wat nu de goede versie is:(
 
De laatste stylesheet (bijlage) bij berichtje 40 is goed.
Als ik op mijn pc het index en stylesheet bestand open dan is alles in orde.

menu-well.jpg

Als je de schaduw aan de rechter- en onderkant van het submenu niet wil dan kan je de volgende regel weghalen
box-shadow: 4px 4px 10px rgba(32,32,32,0.4);

Als je iets hebt gewijzigd vergeet dan niet je browser te refreshen (F5 of Ctrl+F5) maar dat weet je al :)

Ik heb de css voor het menu enigszins aangepast om het idiot-proof te maken, ook voor mensen die een drukknop gaan slepen (tja, ze bestaan).
 
Laatst bewerkt:
Dank dank!!
Ik ga het maandag proberen, nu weekend :)

je hoort van me
 
Ik heb het nu doorgevoerd en het werkt!
Moest wel een paar keer verversen voordat ik zag dat het goed ging.
Moet ik nou nog iets met die code uit #40:
#navcenter {
width: 100%;
text-align: center;
Of had je dat al in de nieuwste stylesheet gezet?

Topmenu is aardig veranderd vind ik..Items staan dicht op elkaar. Hoort dat zo? Ik ben er nog niet uit of ik dat mooier vind dan oude topmenu.

Gr.
Jos
 
Gaat dit nog wel om hoger komen in de zoekresultaten? Maak ander een nieuw topic aan als je een compleet andere vraag hebt.
 
Gaat dit nog wel om hoger komen in de zoekresultaten? Maak ander een nieuw topic aan als je een compleet andere vraag hebt.

je hebt gelijk. We dwalen af. Excuses, maar dit zijn de laatste puntjes op de i.
Misschien wil bron via de mail verder gaan, want is voor anderen inderdaad niet zo spannend meer
 
Anderen kunnen er nog wel wat van leren, en forums zijn bedoeld om met elkaar een oplossing te vinden. :)
 
@snulk
Helemaal top :thumb: Ziet er goed uit.
En je hebt ook de GA code (Google Analytics) erbij gezet.

RE: Items staan dicht op elkaar. Hoort dat zo?
Het is geen responsive website dus op een smartphone en een lo-res tablet zal je een minder goede weergave hebben. Om bezoekers met deze apparaten tegemoet te komen heb ik de menuknoppen kleiner gemaakt. Wil je voor de verschillende apparaten verschillende groottes van de menuknoppen zet dit dan helemaal onderaan in je stylesheet.
Code:
@media (min-width: 992px) {
	#nav a {
		padding: 8px 18px 10px 18px;
	}
}
@media (min-width: 1200px) {
	#nav a {
		padding: 8px 25px 10px 25px;
	}
}
Verder zit alles waar we het over hadden in de stylesheet.
Je kan mij mailen maar dan wordt het een opdrachtje voor een responsive website die op elk apparaat goed wordt weergegeven.

@php4u
Het topic gaat zeer zeker nog over hoger komen in de zoekresultaten!
De oude head is in z'n geheel vervangen, structuur- en syntaxfouten zijn opgelost, het oude menu (met 95% inline css) is vervangen en waar nodig extra seo toegevoegd. Andere mensen hebben ook wat aan de bijlagen waarin ze de seo kunnen halen die minimaal aanwezig moet zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook erg tevreden over:D

Ik laat het menu zo hoor. Moest even wennen.

Nog een paar vraagjes:

Die eerste regel die ik op index=pagina heb staan, moet die ook herhaald worden?
Dus: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

Ik kreeg altijd veel spam via info@wellingopl.nl. Vandaag niets! Toeval of heeft dat ergens te maken met de nieuwe code?

Kan ik via GA ook de bezoekers van andere pagina's zien of alleen index pagina?


Verder ga ik nog losse codes verwijderen om het nog wat strakker te maken.Kom veel losse /p en p tegen

gr.
Jos
 
Beste Bron,
Had je nog deze vraag gesteld


Moet ik nou nog iets met die code uit #40:
#navcenter {
width: 100%;
text-align: center
 
Toeval. Die eerste regel <!DOCTYPE ...> heeft niets met spam te maken en inderdaad moet het altijd op de 1e regel van elk html bestand staan. Spam komt binnen via je contactformulier of wordt rechtstreeks gestuurd naar je emailadres. Je emailadres is door emailbots in je html te vinden maar vragen hierover horen in een aparte vraag.

RE: Kan ik via GA ook de bezoekers van andere pagina's zien
Het GA script moet je op elke pagina zetten die je wilt volgen.

Je vraag uit #51: Deze css hoef je niets mee te doen. Alles zit in de stylesheet.

Suc6 met de website.
 
Beste Bron,

Ik denk dat we dit topic kunnen afsluiten.

Ongelofelijk bedankt voor je heldere uitleg.:thumb:
Ik had simpelweg geen budget om iemand in te huren en nu kost het me niets! Grote klasse en nogmaals onwijs bedankt:D:D
Nu maar hopen dat de klanten binnen stromen.

PS: mail me nog eens, zodat ik af en toe met een vraagje terecht kan.

groeten,
Jos
 
Graag gedaan. In Nederland pakt 55% van de website bezoekers de smartphone. Google vindt het zeer belangrijk of een website mobile-friendly is. Iets om over na te denken? Je kunt op Bron onderaan mijn berichtjes klikken als je een website wilt die op alle apparaten goed werkt.
Suc6 met alle opleidingen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan